توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

بخشنامه ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد

«قاضی‌زاده هاشمی» بخشنامه ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۹۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 21November 2021

بخشنامه ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشنامه ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران را خطاب به معاونین، مدیران کل مستقل ستادی، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و مدیران عامل سازمان‌های تابعه برای ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ کرد.

طبق ماده ۱ بخشنامه ابلاغی که بر اساس تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تنظیم شده، انجام مصاحبه و نشست خبری توسط معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

همچنین پوشش خبری، تولید و انتشار خبر و دعوت از اصحاب رسانه در تمامی دیدار‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و انعکاس آن در رسانه‌ها بر عهده اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد است.

بر اساس ماده ۵ این بخشنامه پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار (isaar.ir) درگاه رسمی انتشار اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران است و انتشار بیانیه‌ها و اخبار مربوط به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد و هرگونه مطلبی که ماهیت اطلاع‌رسانی و خبری دارد صرفاً توسط سایت ایثار منتشر خواهد شد.

همچنین موارد و نکات ضروری دیگر در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بخشنامه به تفکیک ذکر شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها