پیکر شهیده «فاطمه اسدی» در کرمانشاه تشییع شد

پیکر شهیده تازه تفحص شده «فاطمه اسدی» با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کرمانشاه تشییع شد.
کد خبر: ۴۸۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ - 15November 2021

پیکر شهیده «فاطمه اسدی» در کرمانشاه تشییع شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر شهیده تازه تفحص شده «فاطمه اسدی» پس از استقبال در حسینه شهدا، با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقه و امام جمعه کرمانشاه و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در کرمانشاه تشییع شد.

حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم از شهدا به عنوان انسان‌هایی با بصیرت و آگاه به زمان یاد کرد و اظهار داشت: جامعه اسلامی نیز باید با تبعیت از سبک و سیره شهدا انسان‌های زمان خود باشند و در موقع نیاز با بصیرت و آگاهی و تبعیت محض از فرامین، ولی فقیه به دفاع از آرمان‌های والای نظام اسلامی بپردازند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه خاطر نشان کرد: خون شهدا هرگز کهنه نمی‌شود، زیرا این شهدا برای خداوند رفتند و همیشه حرف نو و تازه‌ای برای اقشار مختلف دارند. شهدا حجت همبستگی و برادری در بین قومیت‌ها و مذاهب در کشور ایران اسلامی هستند، چون با هر دین و مذهب و قومیت در راه دفاع ار آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و انقلاب از جان خود گذشتند. در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه شهید گرانقدری به نام «فاطمه اسدی» تفحص و میهمان ایران اسلامی شده که نشان از غیرت، دلاوری و شجاعت زنان و مردان سلحشور این سرزمین است.

در ادامه این مراسم پیکر پاک و مطهر شهیده «فاطمه اسدی» بر دستان مردم شهیدپرور کرمانشاه برای خاکسپاری در شهر سنندج بدرقه شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها