در سنندج انجام شد؛

نامگذاری یک خیابان به نام شهیده «فاطمه اسدی»

رئیس شورای شهر سنندج از نام‌گذاری یکی از خیابان‌های سطح شهر به نام شهیده «فاطمه اسدی» نخستین بانوی شهیده مفقودالاثر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 14November 2021

یکی از خیابان‌های سنندج به نام شهیده فاطمه اسدی نام‌گذاری شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فرزاد زارعی» رئیس شورای شهر سنندج از تصویب نام‌گذاری یکی از خیابان‌های سطح شهر به نام شهیده «فاطمه اسدی» نخستین بانوی شهیده مفقودالاثر کشور خبر داد و اظهار داشت: در راستای حفظ حرمت و جایگاه این بانوی مجاهد، میدان امام رضا (ع) تا بلوار مرزبانان سنندج به دلیل سر مسیر رفت به شهر دیواندره محل تفحص پیکر مطهر، مزین به نام این شهیده شده است.

وی با بیان اینکه مزیّن کردن کوچه‌ها، خیابان‌ها و میادین سطح شهر به نام شهدا، جزو وظیفه و حداقل‌ترین کار برای حفظ و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهداست، گفت: امروز بزرگ‌ترین کار فرهنگی در کشور خدمت به شهدا و خانواده‌های معظم شهداست که عزیزترین داشته‌های خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه پاسداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: نام و یاد خاطره شهدا طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری باید در همه زمان‌ها باقی و جاری باشد، به همین دلیل تحقق این امر، جزو برنامه‌های اولویت‌دار این دوره از شورای اسلامی شهر سنندج است.

زارعی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چندین کوچه و خیابان در شهر سنندج به نام شهدای گرانقدر مزین و نام‌گذاری شده و این اقدام فرهنگی که بی‌شک رضایت خانواده شهدا و عموم مردم را نیز به دنبال داشته، همواره ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار