مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر شمع محفل پرفروغ انقلاب هستند

«وزیری» در حاشیه دیدار با خانواده سه تن از شهیدان استان گفت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شمع محفل پرفروغ انقلاب و دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند.
کد خبر: ۴۹۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 23November 2021

خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر شمع محفل پرفروغ انقلاب هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به همراه فرماندار شهرستان بندرگز با خانواده معظم شهیدان «هادی و رمضانعلی بائیان» و «همزه‌علی ربانی» دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: هدف از دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و رضایت این قشر معزز اولویت بنیاد است.

وی تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز هم خانواده‌های آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

وزیری بابیان اینکه شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و تبعیت از رهبری آموختند، افزود: حفظ و ترویج روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به‌وضوح دیده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شمع محفل پرفروغ انقلاب و دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند.

وی یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های ارزشمند انقلاب اسلامی را، محور قرار دادن مشی شهدا و ایثارگران برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی دانست و افزود: مردم ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری جامعه ایثارگری هستند و نشانه این ارادت و قدردانی نیز تبلور ایثار اجتماعی است، که همه روزه شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار