معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

دانشگاه بقیه الله (عج) افتخارات بزرگی را برای سپاه به ارمغان آورده است

سردار فرجیان زاده گفت:دانشگاه بقیه الله (عج) طی سال‌های گذشته در‌عرصه‌های علمی، پژوهشی و درمانی موفق شده افتخارات بزرگی را برای سپاه به ارمغان آورد.
کد خبر: ۴۸۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 17November 2021

دانشگاه بقیه الله (عج) افتخارات بزرگی را برای سپاه به ارمغان آورده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست فصلی کارکنان نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با حضور سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان‌زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های صدرا برگزار شد.

سردار فرجیان زاده در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های کارکنان نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه‌الله (عج) اظهار داشت: این حجم اقدامات انجام شده توسط نیرو‌های دفتر نمایندگی، ولی فقیه طی سال گذشته که همزمان با شیوع ویروس کرونا بوده است قابل تحسین است.

وی در ادامه افزود: کادر بهداری در ایام دفاع مقدس مجاهدت‌های بسیاری از خود نشان داد که متاسفانه آنطور که باید این ایثارگری‌ها به نسل‌های بعد منعکس نشد، اما این دست اقدامات ارزشمند پایان نیافت و امروز که با موج‌های مختلف ویروس کرونا مواجهیم، همچنان شاهد مجاهدت‌های کادر درمان هستیم که البته در حوزه انعکاس این زحمات و تلاش‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مطلوب دانشگاه و بیمارستان بقیه الله (عج) در عرصه مقابله با کووید۱۹ اشاره کرد و گفت: دانشگاه بقیه الله (عج) طی سال‌های گذشته در‌عرصه‌های علمی، پژوهشی و درمانی موفق شده افتخارات بزرگی را برای سپاه به بارآورد و پایین بودن آمار فوت بیماران کرونایی نسبت به سایر مراکز درمانی، ورود قدرتمند به حوزه تولید واکسن کرونا و اقدامات مبتکرانه‌ای که در این مجموعه برای مهار کرونا صورت گرفته است، گوشه‌ای از این اقدامات و افتخارات ارزشمند دانشگاه و بیمارستان بقیه الله (عج) است.

وی در پایان با تقدیر از گروه‌های جهادی که همراه کادر درمان بودند، بیان داشت: صحنه‌هایی از حضور و خدمت رسانی روحانیون جهادی در کنار کادر درمان بیمارستان و ارائه خدمات مختلف به بیماران به خوبی در رسانه‌ها منعکس شد و این اتفاق بسیار مبارکی بود.

در پایان این مراسم از معاونان، مدیران و کارکنان برتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار