نماینده ولی فقیه در مازندران:

کار انقلاب با بنیه قوی «معنوی» و «ولایی» پیش می‌رود

«محمدی لائینی» گفت: بنیان قوی «معنوی»، «عرفانی» و «ولایی» کار انقلاب اسلامی را پیش می‌برد.
کد خبر: ۴۸۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 18November 2021

کار انقلاب با بنیه فوی معنوی ولایی پیش می‌رودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار با سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه پیروزی در جنگ اقتصادی زمینه ساز باورمندی مردم نسبت به فعالیت‌های فرهنگی تبلیغاتی است، اظهار داشت: ان شالله در دولت سیزدهم شاهد پیشرفت‌هایی در این زمینه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه جنگ فرهنگی، جنگ اصلی است، به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان اشاره کرد و با بیان اینکه در تولید و اقتصاد مشکلات و موانع اصلی فرهنگی وجود دارد، افزود: فعلا جنگ اقتصادی فوریت بیشتری دارد و جنگ فرهنگی دارای اهمیت بیشتری است و در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای نیز دشمن خیلی کار می‌کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه آمریکا در جنگ الفاظ خیلی قوی است، خاطرنشان کرد: در برنامه برجام با بکار بردن کلمه «تعلیق» به جای «لغو»، برداشت موقت تحریم را به جای برداشت مطلق تحریم بکار برده‌اند و این یک نوع جنگ کلمات است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه یک بنیه معنوی عرفانی ولایی قوی در این مملکت ریخته شده است، تصریح کرد: این بنیان قوی معنوی عرفانی کار را پیش می‌برد؛ و اگر وظایف‌مان را درست انجام بدهیم شاهد مسائلی مانند جریان فتنه 88 و فتنه بنزین و فتنه 98 نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: بنیه قوی معنوی انقلاب کار را پیش می‌برد و الحمدلله رو به جلو هستیم و دشمنان روحیه‌شان را در مقابل ما از دست دادند و مرعوب هستند و به روی خود نمی‌آوردند.

محمدی لائینی با اشاره به اقدام اخیر سپاه در دریای عمان بیان داشت: فرزندان این مملکت با شهادت و شجاعت در مقابل آمریکایی‌ها ایستادند و اینها همان بنیه‌های معنوی است که در رگ رگ این نسل و نیروهای پرتوان انقلاب جاری است و دشمن را مرعوب کرد و از ترس عکس‌العملی نشان ندادند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار