معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب راه خود را به سمت قله‌های پیروزی ادامه می‌دهد

سردار چمن با بیان اینکه بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی حفظ شود گفت: ذکر یاد و خاطره شهدا نباید از یادمان برود؛ این انقلاب راه خود را به سمت قله‌های پیروزی ادامه می‌دهد و این ما هستیم که باید ثابت‌قدم باشیم و از شهدا بخواهیم که دست‌مان را رها نکنند.
کد خبر: ۴۸۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ - 18November 2021

انقلاب راه خود را به سمت قله‌های پیروزی ادامه می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «ابوالقاسم چمن» معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید ایرانی قوی داشته باشیم تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم و زمینه‌ساز ایرانِ قوی، داشتن سپاه قوی است.

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین مولفه قدرت سپاهِ قوی را معنویتِ سپاه دانست و افزود: در طول ۴۲ سال توانستیم تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با عزت و قدرت خنثی کنیم و استکبار را در سراشیبی افول قرار دادیم که به برکت اقدام جهادی بسیجیان و ایثارگری خانواده‌های معزز شهدا بوده است.

وی با اشاره به هدف نهایی جشنواره مالک اشتر سپاه و اهمیت رشد و تعالی معنوی و سازمانی در همه ابعاد تصریح کرد: امروز فرماندهان لایق و اسوه‌ای که در این مکان معرفی شده و مدال نوکری مردم را اخذ می‌کنند بدانند از امروز به بعد مسئولیت‌شان خطیرتر است.

سردار چمن خطاب به برگزیدگان یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه گیلان خاطرنشان کرد: شما ثابت کردید که با دست خالی و با وجود کمبود نیروی انسانی با نیت قربه الی‌الله می‌توانید در جای جای کشور و استان خواسته رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشید و این توفیق الهی را قدر بدانید و بیشتر تلاش کنید.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) مبنی بر اینکه بایستی «قله‌های کلیدی جهان را فتح کنیم» تاکید کرد: برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سنگر‌های ارزشمند خدمت به مردم و انقلاب را فتح کردید و بدانید که نزد مردم و آحاد بسیجیان به عنوان برگزیدگان مکتب سلیمانی‌ها شناخته شده‌اید و این را قدر بدانید.

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی حفظ شود و این وظیفه امروز من و شماست متذکر شد: ذکر یاد و خاطره شهدا نباید از یادمان برود؛ این انقلاب راه خود را به سمت قله‌های پیروزی ادامه می‌دهد و این ما هستیم که باید ثابت‌قدم باشیم و از شهدا بخواهیم که دست‌مان را رها نکنند.

در انتهای مراسم از برگزیدگان یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان گیلان با حضور خانواده شهید مدافع سلامت «نرجس خانعلی‌زاده» و خانواده شهید مدافع حرم «حامد کوچک‌زاده» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار