سخنگوی ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مرز‌های کشورمان در امنیت کامل هستند

سردار حاجیان گفت: خوشبخانه مرز‌های ما در امنیت کامل هستند و مرزبانی نیروی انتظامی با همکاری ارتش و سپاه از هشت هزار و ۷۵۰ کیلومتر مرز کشورمان حفاظت و حراست می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۹ - 20November 2021

مرز‌های کشورمان در امنیت کامل هستند/ مطالبه پلیس تکمیل مراحل درمان معتادان متجاهر استسردار «مهدی حاجیان» معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در پاسخ به سوالی درباه اینکه آیا با نگهداری معتادین متجاهر به مدت یکسال موافقت شده است، اظهار داشت: مطالبه پلیس، بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر خواهان این هستیم که فرآیند درمان معتادین تکمیل شود؛ اگر فرآیند درمان تکمیل نشود مطمناٌ اعتیاد بیشتر خواهد و معضلات و مشکلات دیگری ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بعضی از جرایم همچون سرقت‌های خُرد ارتباط معناداری با معادین متجاهر دارد، گفت: نگهداری معتادین نیازمند تصمیم جدی و هزینه زیادی دارد؛ باید دولت و مجلس در این خصوص ورود کنند و نیروی انتظامی آمادگی دارد معتادین متجاهر را در طول یک هفته جمع‌آوری کند.

سخنگوی ناجا در خصوص اصلاح برخی قوانین در حوزه مقابله با خرده فروشان مواد مخدر افزود: قوانین تاکنون اصلاح نشده است و طبق قوانین گذشته با مجرمین و خرده فروشان مواد مخدر برخورد می‌شود.

سردار حاجیان در پاسخ به این سوال که باتوجه به برخی تحرکات در کشور جمهوری آذربایجان وضعیت مرزهای ما چگونه است، خاطرنشان کرد: خوشبخانه مرزهای ما در امنیت کامل هستند و مرزبانی نیروی انتظامی با همکاری ارتش و سپاه با آمادگی کامل از هشت هزار و ۷۵۰ کیلومتر مرز با کشورهای همسایه حفاظت و حراست می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار