مسوول امور ایثارگران ناجا مطرح کرد؛

پرداختن به مظلومیت شهدای پلیس با تبیین کتاب‌های زندگی شهدا

سردار «عبدی» در مراسم رونمایی از کتاب «صید جواهر» بر اهمیت پرداختن به مظلومیت شهدای ناجا تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 20November 2021

پرداختن به مظلومیت شهدای پلیس با تبیین کتاب‌های زندگی شهدابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «یونس عبدی» مسئول امور ایثارگران ناجا در آیین رونمایی از کتاب «صید جواهر» که روایت زندگی دو شهید پلیس در جریان اغتشاشات گرانی بنزین سال ۱۳۹۸ است، اظهار داشت: کتاب‌هایی که در خصوص شهدای پلیس به رشته تحریر درمی‌آیند از طریق خبرگزاری‌های مختلف رونمایی می‌شوند که این‌بار توفیق حضور در خبرگزاری دفاع مقدس را پیدا کردیم.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای پلیس بیان کرد: خانواده این دو شهید از کرمانشاه و خوزستان به این مراسم آمدند تا به مظلومیت شهدای انتظامی پرداخته شود. عنوان کتاب به زیبایی در برگیرنده نام دو شهید است که صید از نام شهید «رضا صیادی» گرفته شده و جواهر از نام شهید «ایرج جواهری».

عبدی با تقدیر از نویسنده و گرداورنده کتاب تصریح کرد: عمده مسوولیت کار کتاب و ارتباط دو خانواده شهید با «فریبا کرمی» بود که در دیدار چهره به چهره مصاحبه را گرفته است.

مسوول امور ایثارگران ناجا گفت: سردار زارعی معاون نیروی انسانی ناجا پا به پای مرکز ایثارگران دغدغه خانواده شهدا را دارد و بیشترین حمایت‌های فرهنگی و مادی را خانواده‌ها به عمل می‌آورد که امروز در رونمایی کتاب نیز حضور یافتند.

آیین رونمایی از کتاب «صید جواهر» پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ خلبان «محمد زارعی» معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی، سردار سرتیپ دوم «یونس عبدی» مسئول امور ایثارگران نیروی انتظامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدمجید هاشمی‌دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس و خانواده شهیدان «ایرج جواهری» و «رضا صیادی» در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار