با حکم آیت الله جنتی صورت گرفت؛

انتصاب رؤسای ستادهای کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای روسای ستادهای کشوری را منصوب کرد.
کد خبر: ۴۸۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ - 20November 2021

انتصاب رؤسای ستادهای کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای «رمضان شریف» را به سمت رئیس ستاد انتفاضه و قدس، «علی محمد نائینی» را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و «انسیه خزعلی» را به سمت رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب کرد.

متن حکم او خطاب به رمضان شریف بدین شرح است:

«با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد انتفاضه و قدس منصوب می‌نمایم.

امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت روز جهانی قدس موفق باشید.

مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت، ولی عصر (عجل‌الله) و منویات امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

همچنین در حکم آیت الله جنتی خطاب به «علی محمد نائینی»، آمده است: با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی منصوب می‌کنم.

وی در بخش دیگری از این حکم آورده است: امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت موفق باشید. مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله) و منویات امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال خواهانم.»

متن حکم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به «انسیه خزعلی» نیز به شرح زیر است:

«با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور بانوان، سرکار عالیه را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب می‌کنم.

امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت این هفته، به ویژه ولادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) موفق باشید.

مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله) و منویات امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال خواهانم.»

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار