رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج تا ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد می‌سازد

سردار سلیمانی گفت: بسیج در مسیر مردم‌محور کردن امور، ساخت ۴۰ تا ۵۰ هزار واحد مسکونی را برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه دارد.
کد خبر: ۴۹۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 20November 2021

بسیج تا ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد می‌سازدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (شنبه) در حاشیه آیین آغاز رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان در سپاه قائم (عج) استان، با اشاره به ساخت مسکن برای محرومان از سوی سازمان بسیج، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فردا کار ساخت ۴۰ تا ۵۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان و جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز می‌شود که نسخه‌های عملی بسیج برای مردم‌محور کردن امور است.

وی افزود: بسیج با تسهیل شرایط به دولت در ایجاد مسکن کمک می‌کند تا میزان طرح‌هایی که بسیج قابلیت تولید آن را دارد در قالب تشکل‌های مهندسی ورود می‌کند؛ علاوه بر این ایجاد اشتغال، اجرای طرح‌های آب‌رسانی، ازدواج آسان و تهیه جهیزیه، از دیگر حوزه‌هایی است که بسیج برای پیش برد اهداف کشور برنامه‌هایی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: بسیج از این پس با تعیین اولویت‌ها و هم‌افزایی بسیج در تمام استان‌ها وارد میدان می‌شود.

سردار سلیمانی بیان کرد: مردم برای رفع مشکلات اگر طرح و ایده‌ای دارند با بسیج ارتباط تشکیلاتی برقرار و برای حل مشکلات جامعه ایفای نقش کنند.

وی اردو‌های جهادی بسیج را متجلی‌کننده روحیه بسیجیان دانست و گفت: این اردو‌ها درسی است که از دوران دفاع مقدس باقی مانده و با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی شکل گرفت و با چتر حمایتی و هدایتی اردو‌های جهادی خدمتگزاری خوبی برای مردم مناطق مختلف شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بسیج سازندگی در هماهنگی با بخش‌های اجرایی کشور در نقطه خوبی قرار دارد و در میدان عمل اردو‌های جهادی بیش از گذشته نقش‌آفرین می‌شوند.

سردار سلیمانی با اشاره به برخی فعالیت‌های نوین بسیج در کمک به پبیشرفت کشور، عنوان کرد: در موضوعات جدید، بسیج ظرفیت‌ها را شناسایی و نقشه راه تعیین کرده و با لحاظ تجربیات، بسیج تسهیلگر نقش‌آفرینی مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها