فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری:

هیچ جامعه‌ای بدون رشد علمی قادر به حفظ استقلال خود نیست

امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری گفت: هیچ جامعه‌ای بدون تکاپو و رشد علمی، قادر به حفظ غرور و استقلال خود نخواهد بود.
کد خبر: ۴۹۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 20November 2021

تعلیم و تربیت افسران متخصص و ولایی اصلی‌ترین وظیفه مراکز آموزش خلبانی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «علیرضا رودباری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان، اساتید و دانشجویان پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت قم) با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای بدون تکاپو و رشد علمی، قادر به حفظ غرور و استقلال خود نخواهد بود، اظهار داشت: در شرایط کنونی اصلی‌ترین وظیفه پایگاه شهید اکبری آموزش، تعلیم و تربیت افسران متخصص و ولایی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی، با رعایت دستورالعمل‌های پروازی و سرلوحه قرار دادن مسائل ایمنی است.

وی افزود: تاریخ پُرافتخار نیروی هوایی ارتش، تاریخ اصلاح‌گری، تدوام حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی در راستای اصلاحات دینی است که با بیعت کارکنان خوشنام این نیرو با امام شهیدان رقم خورد. دانشجویی که در این مسیر، قابلیت‌های مثبت و فزاینده داشته باشد در راهبردی کردن اصلاحات مبتنی بر ارتش انقلابی نقشی تعیین‌کننده ایفا خواهد کرد.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان اینکه حفظ نشاط فرهنگی و علمی و روحیه سلحشوری و انقلابی، یکی دیگر از اهداف این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: با توجه به استراتژی فعلی کشور شایسته است تعمیق عقلانیت در حرکت‌های دانشگاه به عنوان خصیصه اصلی دانشگاه سر لوحه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و نظامی قرار گیرد.

امیر رودباری خطاب به اساتید و دانشجویان خلبانی این پایگاه گفت: شما نقش بسیار مهم و پُررنگی در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن دارید؛ لذا انتظار می‌رود همه توان و تلاش، فکر و تخصص خود را در راه خنثی‌سازی عملیات جنگ روانی دشمن، به کار بگیرید و با تعریف برنامه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و تشکیل تیم‌های ورزشی روحیه و شادابی دانشجویان را بالا نگه دارید.

در ادامه، فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری به همراه رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه با حضور در جمع سربازان پایگاه شهید اکبری کوشک نصرت در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و دیدار با سربازان نمونه با اهدای لوح و هدایایی از سربازان تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار