مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری خبر داد؛

توزیع بیش از 1500 بسته معیشتی در مناطق محروم

«داوودی» گفت: جهادگران گروه جهادی شهید مهدی عسگری در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیش از هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان در مناطق کم‌برخوردار توزیع کردند.
کد خبر: ۴۹۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲ - 21November 2021

توزیع بیش از یک هزار و 500 بسته معیشتی در مناطق محرومبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «محدثه داوودی» مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مهدی عسگری از فعالیت جهادگران این گروه در عرصه‌های مختلف جهادی از جمله فرهنگی، آموزشی، عمرانی، کارآفرینی و به‌صورت تخصصی در عرصه بهداشت و درمان در استان البرز خبر داد.

وی مطرح کرد: اوایل شیوع ویروس کرونا، گروه جهادی شهید مهدی عسگری اقدام به اعزام نیروهای جهادگر به بیمارستان‌ها جهت کمک و یاری کادر درمان و نیز تغسیل اموات کرونایی کرد. ضدعفونی اماکن پرتردد شهر نیز از دیگر فعالیت‌های این گروه در اوایل شیوع کرونا بود.

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مهدی عسگری بیان داشت: جهادگران این گروه در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیش از یک هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان در مناطق کم برخوردار توزیع کردند. اهدای لوازم‌التحریر و نان گرم و قدردانی از کادر درمان نیز از دیگر خدمات این گروه جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار