در تالار وحدت؛

آیین ملی یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت برگزار شد

آیین ملی یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در «ستاش بانوان شهیدپرور» امروز در تالار وحدت برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ - 21November 2021

آیین ملی یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت برگزار شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین ملی یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در «ستاش بانوان شهیدپرور» همراه با انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن» صبح امروز (یکشنبه) در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ایمان عطارزاده معاون هماهنگ‌کننده دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، اکرم اسلامی نویسنده کتاب، اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه ادبیات و هنر دفاع مقدس، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حاضر شدند.

همزمان با این مراسم، آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمامی مراکز استان‌ها برگزار شد.

کتاب «تنها گریه کن»، روایت زندگی «اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان»، در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن است که به قلم خانم اکرم اسلامی تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران منتشر شده است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار