فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بردسکن خبر داد؛

برگزاری اردوهای جهادی «نذر تحصیل» در هفته بسیج

سرهنگ «مزینی» گفت: اردوی جهادی «نذر تحصیل» یکی از برنامه‌های شاخصی است که در هفته بسیج به منظور کمک به دانش‎آموزانی که توان علمی پایینی دارند با مساعدت فرهنگیان فرهیخته و با تجربه و دانش‌آموزان نخبه بسیجی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ - 21November 2021

سرهنگ پاسدار «فریدون مزینی» فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بردسکن ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج گرانیگاه قدرت سخت در دوران دفاع مقدس و خنثی‌کننده قدرت نرم در برابر راهبردهای آمریکا و نظام سلطه است. این تشکل مردمی امروز در خدمت‌رسانی به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف همیشه پیشگام است.

مزینی در ادامه به نقش بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان بستری مطمئن برای هدایت و نقش‌آفرینی جوانان و کادرسازی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر بتوانیم یک مجموعه جوان، مؤمن، انقلابی و پای کار داشته باشیم همه دغدغه‌هایی که نسبت به آینده کشور داریم برطرف خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بردسکن خاطرنشان کرد: با تأسی و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی پا به رکاب شده‌ایم تا در هفته بسیج برنامه‌های متنوع و خلاقانه‌ای را برای دانش‌آموزان در عرصه‌های اعتقادی، قرآنی، فرهنگی، بصیرتی، سازندگی، جهاد علمی و سبک زندگی اسلامی که مبتنی بر سند راهبردی و بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم شده است در بستر شبکه شاد و به‌صورت میدانی با رعایت شیوه‌های بهداشتی برگزار کنیم.

مزینی گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم است» اعلام شده که با توجه به رصد و نیازسنجی کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان، کار ویژه اصلی و مهم ما در هفته مبارک بسیج اعزام گروه جهادی مشاوران جوان و برقراری ارتباط بین دانش‌آموزان گریز از تحصیل با کانون پر مهر مدارس و اهدای کمک‌های مؤمنانه شامل نوشت‌افزار و اقلام کمک آموزشی نظیر گوشی و تبلت که دغدغه اصلی خانواده‌های نیازمند و مؤمن بسیجی است، می‌باشد.

وی ادامه داد: در عرصه اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی، برنامه بازدید علمی دانش‌آموزان را از مزارع اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بردسکن بیان داشت: از برنامه‌ها شاخصی که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، اردوی جهادی «نذر تحصیل» است که با هدف کمک به دانش‎آموزانی که توان علمی پایینی دارند با مساعدت فرهنگیان فرهیخته و با تجربه و دانش‌آموزان نخبه بسیجی در حال برگزاری است که با توجه به محدودیت‌های کرونایی مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

مزینی بیان داشت: به‌مناسبت هفته بسیج 200 برنامه در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود که نواختن زنگ ایثار و مقاومت و اجرای طرح شهید بهنام محمدی از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها