سردار حسن‌زاده در پاسخ به دفاع‌پرس:

تشکیل قرارگاهی در بسیج برای حل مشکل محله هرندی/ موتور محرک بسیج مردم هستند

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ از تشکیل قرارگاهی در بسیج برای حل مشکل محله هرندی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ - 21November 2021

تشگیل قرارگاهی دربسیج برای حل مشکل محله هرندی/ موتور محرک بسیج مردم هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در حاشیه بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه بسیج برای رفع تهدید‌ها متولد شد، اظهار داشت: زمانی که تهدیدات کشور ما را دربر گرفته بود، امام (ره) با نگاه الهام‌بخش بسیج را تشکیل دادند و پس از آن تهدیدات یکی پس از دیگری خنثی و تبدیل به فرصت شد.

وی ادامه داد: بسیج تجربیات زیادی برای رفع مشکلات و تهدیدات در عرصه‌های نظامی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت دارد؛ ظرفیت بسیج یک ظرفیت مردمی است و این اشتباه است که برخی‌ها بسیج را در قالب پایگاه‌ها می‌بینند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بیان اینکه موتور محرک بسیج مردم هستند، گفت: در موضوع آلودگی هوا نیازمند طرح و اندیشه‌های جدیدی دارد.

سردار حسن‌زاده اضافه کرد: در بسیج هیئت‌های اندیشه‌ورز داریم و در گذشته آمادگی خود را برای برطرف کردن آلودگی هوا اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات آلودگی هوا و ترافیک زمان بر خواهد بود و بسیج آماده است در این راستا کمک کند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در پاسخ به دفاع‌پرس مبنی بر برنامه‌های سپاه برای حل مشکلات محله شوش، مولوی و هرندی اظهار داشت: چند محله آسیب دیده داریم؛ در چند وقت گذشته قرارگاهی در بسیج تشکیل شده تا به مشکلات و معضلات شش محله آسیب دیده تهران رسیدگی کنیم.

وی گفت: امروز ما گروه‌های تخصصی جهادی در حوزه عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت و علمی داریم که با یک برنامه منسجم تمرکز خود را بر این مناطق خواهند گذاشت.

سردار حسن‌زاده افزود: در پنجم آذر اولین عملیات مشترک و هماهنگ در تمامی عرصه‌ها در محله هرندی کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار