رئیس شورای شهر تهران:

امروز برای حل مشکلات نیازمند روحیه بسیجی هستیم/ در دفاع مقدس بسیج حلال مشکلات بود

چمران با بیان اینکه امروز برای حل مشکلات کشور نیازمند روحیه بسیجی هستیم، گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس حلال مشکلات بود.
کد خبر: ۴۹۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ - 21November 2021

امروز برای حل مشکلات نیازمند روحیه بسیجی هستیم/ در دفاع مقدس بسیج حلال مشکلات بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجی بودن یعنی از عهده هر کار بر آمدن همانطور که در جنگ اینچنین بود.

وی ادامه داد: بسیج در دفاع مقدس حلال مشکلات بود و هر جا سختی بود بسیجیان این سختی را آسان می‌کردند.

چمران گفت: در جنگ تحمیلی توانستیم با روحیه جهادی از اروند عبور کنیم و امروز هم اگر بخواهیم مسائل را حل کنیم باید روحیه جهادی و بسیجی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیج یعنی حضور همه مردم در میدان و دیدیم در دفاع مقدس همه دست در دست هم دادند و دشمن را شکست دادیم.

چمران افزود: دشمن امروز به خاطر وجود بسیج هراس دارد و به دنبال مخدوش کردن چهره بسیج است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان گفت: ایشان به مشکلاتی اشاره داشتند که می‌توان از ظرفیت نخبگان برای حل آن‌ها استفاده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایشان در این دیدار به ترافیک تهران اشاره کردند، گفت: تلاش‌های زیادی برای رفع مشکل ترافیک تهران انجام شده و در این حوزه یک عقب ماندگی وجود دارد.

چمران گفت: اگر واگن‌ها در گذشته اورهال و وارد چرخه حمل و نقل می‌شد می‌توانستیم مشکل را حل کنیم، اما در این حوزه عقب ماندگی داریم که اگر از الان تلاش کنیم دو سال آینده جواب خواهیم گرفت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار