مسئول بسیج اقشار سپاه استان البرز خبر داد؛

بسیج یعنی حرکت دادن انقلاب به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی

سرهنگ «قربانی» گفت: بسیج یعنی آماده کار و در میدان بودن برای حرکت دادن انقلاب به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی.
کد خبر: ۴۹۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ - 21November 2021

بسیج یعنی حرکت دادن انقلاب به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامیسرهنگ «علی قربانی» مسئول بسیج اقشار سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یعنی مردم دارای ایمان، انگیزه و اعتقاد برای ساختن آینده کشور و نیز آماده کار و در میدان بودن برای حرکت دادن انقلاب به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی.

وی مطرح کرد: معمولاً در این ایام اقدامات بسیج در طول یک سال گذشته انعکاس می‌یابد اما به‌صورت هم‌زمان، علاوه بر فضاسازی‌هایی که پیام آغاز و تداوم اقدامات بسیج است، اقشار با توجه به ماهیت خود، اقدامات لازم به‌منظور برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های هفته بسیج را نیز صورت داده و می‌دهند.

سرهنگ قربانی برپایی میزهای خدمت، تجلیل از ایثارگران و خادمان و مدافعان سلامت و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا را از جمله اقدامات بسیج اقشار در این هفته برشمرد و ادامه داد: علاوه بر این موارد، محرومیت‌زدایی و مأموریت‌هایی در زمینه مواسات و همدلی نیز انجام خواهد شد.  

مسئول بسیج اقشار سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: با توجه به اینکه در سال «تولید، مانع زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها» قرار داریم، مانند سنوات گذشته برگزاری نشست‌های تخصصی در باب رفع موانع تولید و پشتیبانی‌های لازم در هفته بسیج مضاعف خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: با توجه به ماهیت و موضوعیت اقشار، در زمینه کرونا نیز اقدامات قابل‌تقدیر و شایسته‌ای انجام شده است. به‌عنوان مثال، سازمان بسیج جامعه پزشکی با توجه به مأموریت‌های خود، از جمله سازمان‌هایی بود که در مقابله با این ویروس پیش‌قدم شد.  

سرهنگ قربانی بیماریابی، مراقبت، درمان و توصیه‌های بهداشتی را از جمله اقدامات این قشر در زمان شیوع کرونا دانست و خاطرنشان کرد: سایر اقشار نیز در زمینه ایجاد گفتمان واحد یعنی فراخواندن مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد شدند.

مسئول بسیج اقشار سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری رزمایش‌های مواسات و همدلی نیز خبر داد و اضافه کرد: سرکشی از افرادی که به‌موجب شرایط ناشی از کرونا به‌نوعی دچار مشکل شده بودند نیز در طی این مدت صورت گرفت.

وی در پایان از رفع مشکلات واحدهای تولیدی که به علت کرونا دچار نوساناتی شده بودند با ایجاد تعامل با دستگاه‌های مربوطه به‌منظور عدم وارد شدن خدشه به تولید، خبر داد و گفت: تولید برخی اقلام موردنیاز برای مبارزه با این بیماری نیز از دیگر اقدامات اقشار در ایام شیوع کرونا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار