دیدار معاون فرهنگی شهرداری مشهد با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

سردار «یوسفعلی‎زاده» در دیدار با «منتظری»، پشتیبانی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد را از اجرای ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس ضروری دانست.
کد خبر: ۴۹۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ - 21November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «مجتبی منتظری» معاون فرهنگی شهرداری مشهد امروز با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‎زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

منتظری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری مشهد در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی معاونت فرهنگی را در ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در عرصه شهری اعلام کرد.  

معاون فرهنگی شهرداری مشهد گرامیداشت دفاع مقدس را یک تکلیف برای شهرداری مشهد عنوان داشت و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود را برای تحقق این مهم ضروری دانست.

سردار یوسفعلی‌زاده نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس، پاسداشت مناسبت‌های دفاع مقدس را در قالب برنامه‌های ابلاغی اداره‌کل حفظ آثار استان به شهرداری مشهد و همچنین اجرای 93 عنوان برنامه‌ پیشنهادی این اداره‌کل را در طول سال خواستار شد.

وی در ادامه حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد را در هر چه باشکوه برگزار شدن ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار