فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

مادران و همسران شهدا با صبر خود مردان را تشویق به حضور در جبهه می‌کردند

«زارعی تبار» گفت: اگر در هشت سال جنگ تحمیلی شیرزنان همراهی نمی‌کردند ما پیروز نمی‌شدیم و مادران و همسران شهدا با صبر خود فضایی ایجاد کردند که مردان تشویق به حضور در جبهه شوند.
کد خبر: ۴۹۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 21November 2021

مادران و همسران شهدا با صبر خود مردان را تشویق به حضور در جبهه می کردندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در مراسم یادواره زنان ایثارگر و گرامیداشت شهدا در مراسم آبرو محله پایگاه مقاوت محدثه «حوزه الزهرا» شهرستان با بیان اینکه دشمن کانون خانواده را مورد توجه قرار داده است اظهار داشت: در حال حاضر بهترین جهاد زنان حفظ عفاف و حجاب و گرم نگه داشتن خانواده است.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به نقش زنان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر در هشت سال جنگ تحمیلی شیرزنان همراهی نمی‌کردند ما پیروز نمی‌شدیم و مادران و همسران شهدا با صبر خود فضایی ایجاد کردند که مردان تشویق به حضور در جبهه شوند. زنان مسلمان ایران ثابت کردند که می‌توان زن، عفیف و محجبه بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به اینکه امروز با جهاد اکبر مواجه هستیم، دشمن جبهه جدیدی شروع کرده و از جنگ نظامی فاصله گرفته است گفت: با وجود همه مشکلات ما ایران قوی هستیم و در چشم همه جهانیان یک کشور قوی هستیم چون یک رهبر حکیم داریم و فرزندان شما در نیروهای مسلح در اوج آمادگی هستند.

زارعی تبار با تاکید بر اینکه دشمن جرأت رویایی با ما ندارد، گفت: امروز ایران به عنوان یکی از قدرت‌های جهان به خوبی در همه عرصه‌های نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن کانون خانواده را مورد توجه قرار داده است، افزود: دشمن تلاش دارد با سرمایه گذاری فراوان کانون خانواده را فروپاشی کند. دشمن نقطه قوت ما را پیدا کرده و در حال حاضر بهترین جهاد زنان حفظ عفاف و حجاب و گرم نگه داشتن خانواده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا رفتند تا ناموس شیعه به دست دشمن نیافتد و باید خیلی مراقب باشیم تا از مسیر شهدا منحرف نشویم خاطرنشان کرد: اگر عزت و سربلندی می‌خواهیم باید در راه شهدا باشیم و انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت همین شهدا در اوج اقتدار و سربلندی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار