افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان

دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان، با حضور استاندار، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۹۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ - 21November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، آیین افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان، با حضور «مهدی دوستی» استاندار، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان و دیگر مسئولان، در مصلی بندرعباس برگزار شد.

«محمد حکمیان» مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی و نمایش توانمندی‌ها و دستاورد‌های قرارگاه‌های تحول محلات استان و انتقال تجربیات، برای دومین سال متوالی در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه، ۷۲ غرفه دایر شده است که از این تعداد، ۶۲ غرفه متعلق به قرارگاه تحول محلات از ۱۵ شهرستان استان، ۱۰ غرفه دیگر نیز شامل ستاد اقشار است که به‌منظور نشان دادن دستاورد‌های قرارگاه‌های تحول محلات و پشتیبانی از این قرارگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاورد‌های قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان گفت: این نمایشگاه از ۳۰ آبان سال جاری تا ۵ آذر به مدت یک هفته در مصلی بندرعباس دایر شده است.

حکمیان به برنامه‌های جانبی دومین نمایشگاه دستاورد‌های قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان اشاره کرد و ادامه داد: همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه‌ها، برگزاری همایش سراسری حضور حماسی بسیجیان همراه با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت پخش مستقیم، شب شعر ویژه هفته بسیج توسط کانون بسیج هنرمندان کیش با حضور شعرای ملی به‌همراه تجلیل از شعرای بسیجی و برگزاری سالگرد شهادت مدافع حرم «عبدالحمید سالاری» از جمله این برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع پایگاه مقاومت بسیج استان هرمزگان، قریب به ۱۲۰ پایگاه در دومین نمایشگاه دستاورد‌های قرارگاه‌های تحول محلات استان حضور یافته‌اند که از این تعداد، ۶۰ پایگاه برادر و ۶۰ پایگاه خواهر در قالب ۶۲ قرارگاه محله است.

مدیر اجرایی دومین نمایشگاه دستاورد‌های قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان به زمان بازدید علاقمندان از این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مزبور در ۲ شیفت؛ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار