حزب‌الله:

اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای عملیات شهادت‌طلبانه امروز در قدس اشغالی را به حماس و گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ - 21November 2021

حزب‌الله: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی که منجر به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چهار تن دیگر شد، در بیانیه‌ای گفت که این عملیات پاسخ طبیعی به اقدامات تروریستی رژیم تل آویو است.

به نوشته المنار، حزب‌الله لبنان ضمن تبریک به جنبش حماس، گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین، عملیات شهادت‌طلبانه پیش از ظهر امروز را شجاعانه توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: «این عملیات پیام محکمی به رژیم متجاوز است مبنی بر اینکه تمامی جنایات و اقدامات تروریستی‌اش از جمله قتل و کشتار و بازداشت و تخریب خانه‌ها و مزارع هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.»

تیراندازی امروز در «باب السلسله» یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی در بخش قدیمی قدس به دست دو شهروند فلسطینی رخ داد که یکی از آن‌ها در محل عملیات به شهادت رسید و دیگری موفق به فرار شد. در این عملیات چهار صهیونیست زخمی شده و یک صهیونیست دیگر کشته شد. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، عامل عملیات امروز لباس ویژه یهودیان حریدی را پوشیده و سلاح «کارلو» به همراه داشته است.

در پی این عملیات شهادت طلبانه که با فاصله چهار روز از عملیات قبلی در بیت‌المقدس رخ داد، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امروز کابینه خود خواستار آماده‌باش نیرو‌های امنیتی برای هرنوع سناریویی در کرانه باختری شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار