شهید بخشیان: از خواندن دعا غافل نشوید

شهید فیض‌اله بخشیان در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در اوقات فراغت دعا بخوانید و از دعای کمیل، مناجات شعبانیه، دعای توسل، زیارت عاشورا، دعای امام زمان، دعای یومیه و دعای ندبه غافل نشوید.»
کد خبر: ۴۹۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ - 22November 2021

شهید بخشیان: از خواندن دعا غافل نشوید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «فیض‌اله بخشیان» فرزند «محمدرضا» یکم مرداد‌ سال ۱۳۴۰ در روستای قره‌تپه از توابع شبستر دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیست و پنجم آبان سال ۱۳۶۰ در منطقه سوسنگرد به فیض شهادت نائل آمد.    

وصیت‌نامه شهید فیض‌اله بخشیان

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند تبارک و تعالی خطاب به حضرت داود می‌فرماید:

«مَن طَلَبَنی وَجَدَنی، مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی اَحَبَّنی وَ مَن اَحَبَّنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتَهُ وَ مَن عَشَقَتَهُ قَتَلتَهُ وَ مَن قَتَلتَهُ فَعَلی دِیَتَهُ وَ مَن عَلی دِیَتَهُ فَاِنّا دِیَتُهُ.»

ضمن سلام بر شما و درود به رهبر کبیر اسلام امام خمینی و شهداء انقلاب.

اگر معشوق و تنها معبود من عاشقم شد و مرا کُشت در آن صورت با سخنان و پیام‌های ناقابل وقتتان را می‌گیرم که در صورت عمل به آن‌ها محض رضای خدا روح من از شما‌ها راضی خواهد شد.

در سوگ من ناراحت نباشید

پدر و مادر مهربانم! مرا ببخشید و حلال کنید. شما را به خون حسین (ع) و به عصمت فاطمه زهرا (س) قسم می‌دهم که در سوگ من ناراحت نباشید و اصلاً گریه نکنید. بدانید که فرزند شما راحت شده و از این دنیای تاریک به منزل ابدی که همگی خواهید آمد، رفته و به آرزوی قلبی خود رسیده‌ام.

بعد از من اسم فرزندم را اگر پسر شد علی و اگر دختر شد زینب بگذارید. در تربیت او کوشا باشید و اگر با لطف خدا بزرگ شد به او بگویید که پدرت اسمش را گذاشته تا در جامعه علی‌وار و یا زینب‌وار باشی.‌ای خواهر و برادرانم! کاملاً در اطاعت پدر و مادرتان باشید. خواهر بزرگم! همچون زینب (س) بعد از من صبور باش.

مُبلغ راستین اسلام باشید

شما برداران دینی و حزب‌الهی و کسانی که نامه را می‌خوانید! همیشه در زندگی قرآن را معیار شناخت و راهنمای زندگی خود قرار داده تا رستگار شوید. تا آخرین قطره خون پشتیبان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و ولایت فقیه باشید و همیشه مُبلغ مقام راستین اسلام باشید.

در هر کجا که هستید با منافقین، کفار و دشمنان خدا بجنگید و عمل‌هایتان خالص برای خدا باشد. در جامعه خودمان یک انجمن اسلامی توسط افراد صالح که از آرزوهایم بوده تشکیل بدهید، به رهنمود‌های امام که جهت خودسازی فرموده‌اند، عمل کنید.

از خواندن دعا غافل نشوید

در اوقات بیکاری دعا بخوانید و از دعای کمیل، مناجات شعبانیه، دعای توسل، زیارت عاشورا، دعای امام زمان، دعای یومیه و دعای ندبه غافل نشوید.

خمس و زکات را بدهید، قرآن و نهج‌البلاغه و دعا بخوانید و به کسانی که بلد نیستند یاد بدهید که چشمان جامعه اسلامی هستند.

مرا با لباس پاسداری دفن کنید

مرا حتماً در روستای خودم و با لباس پاسداری که لباس عشق به معشوق و لباس دامادی که لباس ایمان و جهاد و شهادت است دفن کنید.

والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته.

۱۳۶۰/۷/۲۰

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار