فرمانده سپاه محمد رسول‌الله:

تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم باید در همه ارکان توسعه یابد

سردار «حسن‌زاده» با بیان اینکه بسیج بزرگترین شبکه متصل به مردم است، گفت: تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم باید در همه ارکان توسعه یابد.
کد خبر: ۴۹۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 22November 2021

تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم باید در همه ارکان توسعه داده شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (دوشنبه) در ستاد بزرگداشت دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی که در این سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین شبکه متصل به مردم است، اظهار داشت: تقویت بسیج سبب امیدآفرینی و توسعه شبکه عظیم مردمی بوده و تفکر بسیجی و مکتب حاج قاسم باید در همه ارکان توسعه داده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در کل کشور پنج ستاد مربوط به بزرگداشت سردار سلیمانی داریم.

حسن‌زاده در خصوص اهمیت برگزاری دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی گفت: سالگرد را باید با نگاه مقام معظم رهبری برگزار کنیم مبنی بر اینکه حاج قاسم دارای یک وجهه فرماندهی نیروی قدس و بزرگترین فرمانده مبارزه با تروریسم و یک وجهه دیگر یعنی «مکتب حاج قاسم» است که پرداختن به ایشان پرداخت به مکتب است؛ چرا که ایشان پرورش‌یافته مکتب انقلاب و امام (ره) بوده و بنابراین، وسعت توجه به مکتب حاج قاسم معادل کل انقلاب است و چند سیاست کلان دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲ سال است که به دلیل کرونا، در برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی دچار مشکل بوده‌ایم، افزود: امسال برنامه‌ریزی‌هایی را برای برگزاری مراسم انجام داده‌ایم. تقارن مراسم بزرگداشت حاج قاسم با دهه کرامت بسیار خوب است و باید از این پس به‌صورت تلفیقی اجرا شود؛ همچنین تقارن با ایام فاطمیه نیز تقویت‌کننده محتواست.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: مجموع برنامه‌هایی که تاکنون مصوب شده ۲۴ برنامه است که قابل افزایش بوده و پیشنهادات و نظرات دریافت می‌شود. موضوع دیگر این است که برنامه‌های مطرح شده فعلاً قطعی نشود؛ چرا که باید مصوبات از ارگان‌های مختلف دریافت شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار