معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح:

خدمت صادقانه به مردم، بزرگ‌ترین خواسته شهدا از مسئولان است

سردار «عبداللهی» خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم را بزرگ‌ترین خواسته شهدا از مسئولان دانست و گفت: برای عزت و سربلندی کشور و نظام اسلامی، در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم می‌بایست صادقانه به مردم و نظام خدمت کنیم.
کد خبر: ۴۹۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 22November 2021

خدمت صادقانه به مردم بزرگترین خواسته شهدا از مسئولان است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح، در سفر به شهرستان «رودبار» با خانواده‌های شهیدان «سید سجاد حسینی»، «سید حسن، سید حسین بقایی‌نژاد» و «ایرج حسین‌زاده» دیدار کرد.

وی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای گران‌قدر، اظهار داشت: شهدا ضامن امنیت انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به سخنان گوهربار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر این‌که «شرط شهید شدن، شهیدن بودن است»، تصریح کرد: شهدای ما قبل از عملیات به آن‌ها الهام می‌شد که می‌خواهند شهید شوند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست، افزود: شهدای عزیز جان‌شان را در کف دست گذاشتند و جانانه جنگیدند و شهید شدند تا امروز در آرامش و آسایش باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در قبال شهدا وظیفه سنگینی داریم، خاطرنشان کرد: شهدای عزیز برای امنیت و آرامش ما جان دادند؛ ما هم وظیفه داریم برای روشن نگه داشتن چراغ راه، منش و روش این عزیزان جان‌مان را فدا کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح خطاب به مسئولان در قبال تعهد به خون شهدا، تاکید کرد: مسئولان با خدمت صادقانه به مردم، راه و روش شهدا را زنده نگه دارند.

وی خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم را بزرگترین خواسته شهدا از مسئولان دانست و متذکر شد: برای عزت و سربلندی کشور و نظام اسلامی در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم، می‌بایست صادقانه به مردم و نظام خدمت کنیم.

ادای احترام به مقام شامخ اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی (ره) «سید یونس رودباری» و یادمان سرلشکر خلبان شهید «علی اقبالی دوگاهه»، از دیگر برنامه‌های سردار «عبداللهی» در این سفر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها