ارشد نظامی آجا در شمال شرق:

سربازان مایه افتخار جامعه اسلامی هستند

امیر «آذریان» گفت: امروز جامعه اسلامی به سربازان افتخار می‌کند و باید فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل ادامه یابد.
کد خبر: ۴۹۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ - 22November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و طرح پیوند آسمانی ارتش که با هدف تجلیل از سربازان برگزیده و زوج‌های جوان این قرارگاه در مشهد برگزار شد، از سربازان به‌عنوان افتخارآفرینان سال‌های دفاع مقدس نام برد و اظهار داشت: سربازان نظام اسلامی به خاطر عشق و علاقه‌ای که به نظام و انقلاب داشتند برای حفظ این آب و خاک از بهترین هدیه خدا که جانشان باشد گذشتند تا مانند حضرت علی اکبر (ع) افتخارآفرین باشند.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی به سربازان افتخار می‌کند و باید فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل ادامه یابد.

ارشد نظامی آجا در شمال شرق همچنین ضمن توجه دادن همه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص طرح پیوندهای آسمانی گفت: امروز ارتش، گام‌های بسیار خوبی در مسیر ازدواج جوانان و فرزندآوری برداشته است.

رییس عقیدتی، سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش نیز در این جشنواره گفت: طرح‌های لبیک امروز در ارتش گره‌گشای کارکنان است.

حجت‌الاسلام علی منصوری‌نیا با توجه به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) گفت: امروز حضور جوانان سرباز در ارتش به‌عنوان سربازان متدین، متعهد و انقلابی مایه مباهات است.

در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) قرارگاه منطقه‌ای ارتش شمال شرق نیروی زمینی ارتش ۴۱ نفر از سربازان نمونه و ۲۵ زوج جوان تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار