معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

پیچیده‌تر شدن شرایط مقابله با دشمنان/ بسیج منبع قدرت جهان اسلام و مستضعفین است

سردار «خراسانی» گفت: در آینده و این دهه در فضای نزدیک‌تری با دشمن مقابله خواهیم کرد و پیش‌بینی می‌کنیم که شرایط مقابله جهان اسلام با دشمنان پیچیده‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ - 23November 2021

مقابله با دشمن در آینده پیجیده‌تر خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «مجید خراسانی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، با بیان اینکه ما بسیجیان جهان اسلام به وعده الهی مبنی بر اینکه «مستضعفان وارثان زمین هستند» امیدواریم، اظهار داشت: امروز مقاومت یمن نشان داد اگر روی پای خود بایستیم، می‌توانیم مقابل تمامی مستکبران ایستادگی کنیم؛ بنابراین می‌توان گفت یمن می‌تواند محور تحول در جهان اسلام باشد؛ به همین‌ جهت عنوان همایش را «یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام» قرار دادیم.

وی ادامه داد: این الگو در سوریه، فلسطین، عراق و سایر کشور‌های جبهه مقاومت به ثمر نشسته است؛ به همین خاطر می‌توان یمن را عامل خودباوری به سایر جهان اسلام معرفی کرد.

سردار خراسانی افزود: ۴۰ سال تجربه انقلاب اسلامی را در جهان اسلام پشت سر گذاشتیم؛ بر این اساس برداشت ما در بسیج این است که در آینده و این دهه در فضای نزدیک‌تری با دشمن مقابله خواهیم کرد و نیز پیش‌بینی می‌کنیم که مقابله ما با دشمن پیچیده‌تر خواهد بود؛ البته ما در بسیج و جهان اسلام پیروز این نبرد خواهیم بود و شهادت را راهی برای رسیدن به این هدف می‌دانیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: زیرساخت تمدن اسلامی را در جهان اسلام پایه‌گذاری و تقویت خواهیم کرد، آن را توسعه خواهیم داد و با تولید قدرت و مقاومت، این‌ صحنه‌ها را به نفع مستضعفین تغییر می‌دهیم؛ زیرا بسیج منبع قدرت برای جهان اسلام و مستضعفین است.

وی اضافه کرد: در آینده نیز همچنان مسیر حمایت از مستضعفین را ادامه خواهیم داد و تهدیدات را به فرصت تبدیل خواهیم کرد؛ در این رابطه، استراتژی ما مقاومت فعال خواهد بود.

سردار خراسانی افزود: بسیج همچنان پرچم استکبارستیزی را برافراشته نگه خواهد داشت و در کنار آن از تعاملات بین‌المللی هم حمایت خواهد کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی مانند نخ تسبیحی است که دانه‌های آن از مقاومت یمن تا فلسطین و دیگر کشور‌های مقاومت خواهد بود، گفت: امروز یمن به یک الگو تبدیل شده است و امیدواریم الگویی برای سراسر جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها