وزیر دفاع:

«بسیج» مظهر اقتدار ملی و سمبل کارآمدی در عرصه‌های مختلف است

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: بسیج مظهر اقتدار ملی است و به‌عنوان ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران، سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ - 23November 2021

حضور بسیج در خدمات حیاتی با مقیاس گسترده کشوری جلوه می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی‌کننده همبستگی، اتحاد، انسجام و اخلاص در جامعه است. بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل عظیم‌الشأن و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است که با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی و با ژرف‌اندیشی ایشان عینیت یافت به نحوی که اکنون بسیج به‌عنوان ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود.

بدون تردید توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های وسیع ملت عزیزمان که در قالب بسیج تجلی نموده و کارآمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات می‌باشد.

در خدمات حیاتی با مقیاس گسترده کشوری، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوین، در رویکرد‌های ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می‌شود و حضور بسیج جلوه می‌کند.

بسیج و بسیجیان که در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب، در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش نمودند، امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم‌های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس منحوس کرونا با همه استعدادها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خویش و با خدمت افزون‌تر و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری‌رسان انقلاب و کشور باشند.

اینجانب با اغتنام از فرصت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و با تکریم خانواده‌های معظم شهدا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی شائبه همه بسیجیان جهادگر و فاتحان تحریم در عرصه‌های مختلف از جمله تولید قطعات و تجهیزات صنعتی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، فضای مجازی و کمک‌های مؤمنانه، فرارسیدن هفته بسیج را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، مردم شریف و رشید ایران اسلامی، بسیجیان عزیز و خانواده‌های ارجمند ایشان در سراسر کشور و به‌ویژه همکاران بسیجی‌ام در وزارت دفاع، سازمان‌های تابعه، گروه‌ها و صنایع همکار صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، صحت و توفیق روزافزون همگان را در مسیر تعالی اسلام و کشور و خدمت به مردم عزیز از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ بسیجی محمدرضا آشتیانی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار