نماینده مردم در مجلس:

ایران فرسایشی شدن مذاکرات هسته‌ای را نمی‌پذیرد

حیدری با بیان اینکه ایران فرسایشی شدن مذاکرات هسته‌ای را نمی‌پذیرد، گفت: اظهارات وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره بیهوده بودن مذاکرات با ایران که در دیدار اخیر با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بیان شده کذب محض است.
کد خبر: ۴۹۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ - 23November 2021

ایران فرسایشی شدن مذاکرات هسته‌ای را نمی‌پذیرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به فضاسازی‌های اخیر رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته‌ای وین، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده تا جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف محکوم کند و این امر مسبوق به سابقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: هرگاه مذاکرات جدی و مؤثر در جریان بوده، رژیم صهیونیستی تلاش کرد با فضاسازی اجماعی جهانی علیه کشورمان ایجاد کند.

وی افزود: به همین خاطر است که آن‌ها اینگونه به آمریکایی‌ها القا می‌کنند که مذاکره با ایران بی‌فایده بوده و باید سیاست تحریم را ادامه دهند تا بتوانند برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی را کنترل کنند.

حیدری بیان کرد: رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌داند که ایران به دنبال وقت کشی در مذاکرات و ساخت بمب هسته‌ای نیست، زیرا جمهوری اسلامی قصد مذاکره فرسایشی را ندارد بلکه همواره به دنبال نتیجه رسیدن بوده است.

وی تصریح کرد: صحبت‌های اخیر سران رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته‌ای با آنچه در گذشته مطرح کردند تفاوت‌های بسیار زیادی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: اظهارات وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره بیهوده بودن مذاکرات با ایران که در دیدار اخیر با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بیان شده کذب محض است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی مصمم است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد که خروجی آن لغو مؤثر تمامی تحریم‌ها علیه کشورمان باشد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار