«صادقی نیارکی»:

شجره طبیه بسیج باید حفظ شود

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه باید شجره طبیه بسیج حفظ شود، گفت: هر کجا نظام و انقلاب نیاز داشته بسیج حاضر بوده و برای دفاع از کیان کشور آمادگی داشت.
کد خبر: ۴۹۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ - 23November 2021

شجره طبیه بسیج باید حفظ شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از روحانیون رزمنده اظهار داشت: در اهداف و شکل‌گیری بسیج استفاده از ظرفیت همگانی برای پیش‌برد اهداف دیده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در دین اسلام و کتاب آسمانی قرآن نیز برای خطاب قرار دادن برای فعالیت‌ها از فعل جمع استفاده می‌شود، عنوان کرد: این موضوع هم یکی از ویژگی‌های روحیه بسیجی است که باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه روحیه و منش تعامل و همراهی را باید توسعه دهیم، بیان داشت: سازماندهی این روحیه در بین اقشار جامعه در قالب بسیج بسیار خوب است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه بسیج را برای یک نیروی نظامی و جریان سیاسی خاص نمی‌دانیم، گفت: اگر هم کسی تلاش برای تغییر مسیر بسیج دارد باید امر به معروف و نهی از منکر شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه باید شجره طبیه بسیج حفظ شود، خاطر‌نشان کرد: هر کجا نظام و انقلاب نیاز داشته بسیج حاضر بوده و برای دفاع از کیان کشور آمادگی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها