مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد؛

ضرورت برقراری ارتباط بین هنرمندان و جامعه ایثارگری

«حسین‌زاده» گفت: باید سعی کنیم بین هنرمندان و جامعه ایثارگری ارتباط برقرار شود تا ضمن باز شدن عرصه برای هنرمندان، شاهد اتفاقات خوبی باشیم که منجر به تولید آثار هنری در حوزه دفاع مقدس شود.
کد خبر: ۴۹۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ - 24November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با «محمد حسین‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین‌زاده در این دیدار اظهار داشت: یکی از جریان‌های اثرگذار، مقاومت است؛ بر همین اساس باید سعی کنیم مقاومت، گفتمان غالب شود. امیدواریم در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس که پیام ایستادگی و مقاومت همه‌جانبه مردم ایران اسلامی را به‌همراه دارد بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.

وی به ترویج سبک زندگی شهدا در برقراری آرامش در خانواده و جامعه اشاره کرد و گفت: اگر سبک زندگی شهدا که برگرفته از آموزه‌های اسلامی است ترویج شود بسیاری از چالش‌ها و آسیب‌هایی که برخی خانواده‌ها و جامعه با آن مواجه هستند از بین می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش هنر را یکی از ابزارهای مهم در نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: باید سعی کنیم بین هنرمندان و جامعه ایثارگری ارتباط برقرار شود تا ضمن باز شدن عرصه برای هنرمندان شاهد اتفاقات خوبی باشیم که منجر به تولید آثار هنری در حوزه دفاع مقدس شود.

حسین‌زاده در پایان آمادگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در برگزاری پنجمین جشنواره ملی فانوس اعلام کرد.

 ضرورت حمایت از جشنواره ملی فانوس

سردار یوسفعلی‌زاده نیز در این دیدار ابراز داشت: فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به میزان بالایی با مأموریت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همپوشانی دارد و به‌نوعی مأموریت اداره‌کل در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دنباله مأموریت اداره‌کل ارشاد است.

وی افزود: با در نظر گرفتن این همپوشانی، این ضرورت وجود دارد که تعامل بین این 2 اداره‌کل به‌صورت روزانه برقرار شود تا ضمن جهت‌گیری در خصوص خط‌مشی‌ها از ظرفیت‌های تخصصی، بیشتر استفاده شود.

این مسئول در ادامه به میزبانی استان خراسان رضوی از پنجمین جشنواره ملی فانوس اشاره کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره 24 آذر با حضور مسئولین لشکری و کشوری و همچنین برگزیدگان در مشهد برگزار خواهد شد که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی استان به‌خصوص اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این رویداد فرهنگی به بهترین نحو برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آثار ارائه شده در جشنواره فانوس این قابلیت را دارند که در قالب‌های مختلف هنری به جامعه ارائه شوند لذا امیدواریم با پشتیبانی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان گام‌های مؤثری در جهت نشر این آثار که فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و مقاومت را نشر می‌دهند برداشته شود.

ضرورت برقراری ارتباط بین هنرمندان و جامعه ایثارگری

ضرورت برقراری ارتباط بین هنرمندان و جامعه ایثارگری

ضرورت برقراری ارتباط بین هنرمندان و جامعه ایثارگری

ضرورت برقراری ارتباط بین هنرمندان و جامعه ایثارگری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار