یادداشت/ محمد حسین‌زاده

ذره‌بین‌های کور!

هنر رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی فقط از کاه، کوه ساختن نیست؛ بلکه از کوه، کاه ساختن هم هست. بروید رسانه‌هایشان را ببینید؛ کوه ملت ایران را، کاه که هیچ؛ بلکه از اساس سانسور کردند؛ نه تنها ذره‌بین‌شان برعکس عمل می‌کند بلکه وقتی قرار است واقعیت مردم ایران را ببیند کور هم می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ - 04April 2023

گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ «محمد حسین‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛ هنر رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی فقط از کاه، کوه ساختن نیست؛ بلکه از کوه، کاه ساختن هم هست.

تا دیروزی بر طبل تحریم و عزاداری و تعطیلی رویدادهای فرهنگی و هنری می‌کوبیدند؛ وقتی دیدند مردم توجهی به ایشان ندارند و عید و شادمانی‌شان به راه است؛ فاز عوض کردند و با ذره‌بین از گوشه‌کنار سفرهای نوروزی مردم چهارتا کلیپ پیدا کردند که عده‌ای در حال رقصیدن هستند و بعد القا کردند این اتفاق در اعتراض به کشور است و با ذره‌بین رسانه‌ای تلاش کردند این کاه را، کوه ملت ایران نشان دهند!

اتفاقی که سال‌هاست در تفرج گاه‌ها گاها چهارتا جوان در دورهمی‌هایشان انجام می‌دادند.

اما مهم کاه را کوه کردن نیست، بلکه کوه را کاه کردن است! چگونه؟

اجتماع مردم در حرم مطهر رضوی بزرگترین گردهمایی ایرانیان برای نوروز بود و به عبارتی بزرگترین مراسم سال تحویل در میان کشورهای حوزه نوروز!

بروید رسانه‌هایشان را ببینید؛ کوه ملت ایران را، کاه که هیچ؛ بلکه از اساس سانسور کردند؛ نه تنها ذره‌بین‌شان برعکس عمل می‌کند بلکه وقتی قرار است واقعیت مردم ایران را ببیند کور هم می‌شود.

شب‌های قدر را و نماز عید فطر را هم خواهید دید که چگونه حضور میلیونی مردم را سانسور خواهند کرد؛ چرا؟

چون نباید حقیقت دینداری مردم دیده شود، چون کاه رقصیدن چند دختر و پسر را به جای کوه‌های پر عظمت اجتماع‌های میلیونی دختران و پسران ایرانی در ماه رمضان باید جا بزنند!

توجه کردید مردم چگونه حرمت ماه رمضان را در روز طبیعت پاس داشتند و افطار را به دامن طبیعت رفتند؛ این حقیقت مردم ایران است که از نگاه اجنبی دوستان نباید دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار