نماینده مردم زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف مسئولان است

«اسحاقی» با بیان اینکه امروز یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: نباید یادمان برود در کشوری به مردم متعهد می‌شویم که حاصل خون هزاران شهید و اشک‌های مادران شهداست.
کد خبر: ۴۹۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 24November 2021

تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظابف مسئولان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سلمان اسحاقی» نماینده مردم شهرستان‌های «زیرکوه» و «قاینات: در مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه) در مراسم استقبال از مادر شهید «اصغر رستمی»، شهید خاکسپاری‌شده در شهرستان «زیرکوه» که هویت وی به‌تازگی شناسایی شده است، اظهار داشت: ما امروز در شهرستان «زیرکوه» میزبان نیستیم؛ بلکه میهمان مادر شهید هستیم و این برای ما یک موهبت الهی است تا در گوشه‌ای از استان خراسان جنوبی، امروز یک امانت الهی را تقدیم مادرش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان داشت: امروز به خانواده شهدا اعلام می‌کنیم که مردم شهرستان زیرکوه و خطه قائنات بر عهدی که با شهدا بسته‌اند، پایبندند و با جان و دل پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا خواهند ایستاد.

نماینده مردم شهرستان‌های زیرکوه و قاینات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه روز قیامت باید پاسخگویی دو امانت ارزشمند «انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه» به شهدا باشیم، تبیین کرد: سال‌هاست دشمن در پی این است که ایمان و باورمان را از ما بگیرد و تلاش دارد تا آن‌قدر عرصه را بر ما تنگ کند تا ما در امانت خیانت کنیم.

اسحاقی خطاب به مسئولان و تمام خدمتگزاران و دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی متذکر شد: نباید یادمان برود در کشوری به مردم متعهد می‌شویم که حاصل خون هزاران شهید و اشک‌های مادران شهداست؛ لذا هر خدمتگزاری بداند که فردای قیامت باید جوابگوی این خون‌های ریخته شده و مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها