انتشار مجموعه «هوش ۲ سالگی» در کتاب نیستان

مجموعه کتاب‌های هدفمند «هوش دو سالگی» برای کودکان ۲۴ تا ۳۶ ماهه در هفت جلد خشتی کوچک هر کدام ۲۴ صفحه از سوی انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر کودک شد.
کد خبر: ۴۹۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ - 24November 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه کتاب‌های هدفمند «هوش دو سالگی» برای کودکان ۲۴ تا ۳۶ ماهه در هفت جلد خشتی کوچک هر کدام ۲۴ صفحه از سوی انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر کودک شد.

این کتاب‌ها به صورت تست‌های سادۀ هوش برای کودکان دوساله تهیه شده است و از آنجایی که کودکان دو ساله می‌توانند اکثر آن‌ها را پاسخ دهند و مورد تشویق والدین قرار می‌گیرند، برایشان بسیار جذاب است و به سرعت با محتوای کتاب‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. محور اصلی آموزش‌های این مجموعه بر مهارت‌های دیداری، شنیداری، گفتاری، حافظه، دقت و توجه و ریاضی متمرکز است. البته مهارت‌های بسیاری را هم به صورت غیر مستقیم به کودک آموزش می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های جالب این مجموعه این است که هر کتاب را می‌توان چندین بار و هربار به روشی متفاوت با کودک کار کرد. این کتاب‌ها به صورت پویا (داینامیک) تألیف شده اند و هر بار می‌توان با تغییر روش پرسش یا طرح مسائل جدید و تغییر روش کار، بازی‌های جدیدی با آن انجام داد. این مجموعه به صورتی است که هر کتاب، بازی و آموزش‌های متنوعی را در بر می‌گیرد.

والدین پس از کار با یک کتاب، می‌توانند مدتی بعد مجدداً به آن کتاب رجوع کنند و دوباره با یک رویکرد جدید همان کتاب را از زاویه‌ای دیگر و با شیوه‌های جدیدتر به کودک آموزش دهند؛ بنابراین هر کتاب قابلیت این را دارد که چندین بار مرور شود. ضمناً اگرچه سعی شده است کتاب‌ها با عنوان‌های مشخص در مورد هر هوش و مهارت، طبقه بندی شوند، اما هر کدام از آن‌ها طیف مختلفی از آموزش و تست‌های هوش را در بر می‌گیرند که آموزش آن‌ها در فیلم‌های ذکر شده آمده است.

تست‌های هوش دیداری، تست‌های هوش ریاضی، تست‌های هوش گفتاری، تست‌های هوش فضایی، تست‌های دقت و توجه، تست‌های حافظه دیداری و تست‌های حافظه شنیداری عناوین این کتاب‌هاست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار