فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد؛

سنگرهای دشمنان یکی پس از دیگری با تفکر بسیجی فتح می‌شود

«سالاری» گفت: با ارداتی که بسیجیان نسبت به نظام و انقلاب دارند در همه صحنه‌ها به لطف الهی پیروز خواهند بود و سنگرهای دشمنان یکی پس از دیگری به‌دست خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۹۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 24November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در همایش اقتدار بسیجیان استان در مصلای بندرعباس، اظهار داشت: بسیج که به دست امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد و امروز بعد از سال‌ها از ایجاد این نهال شاهد اقتدار بسیج در همه عرصه‌ها هستیم. بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب در کنار مردم و مسئولان برای ساماندهی و نظم بخشی امور انقلاب حضور داشته است که اوج آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه استکبار هیچ کم و کاستی برای اداره جنگ نداشت گفت: تمام دنیا به تعبیری در کنار صدام بودند که ریشه نظام و انقلاب را از برکنند ولی اراده خدا چیز دیگری بودم. حضور منسجم مردم و تبعیت ولی‌فقیه باعث شد که پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس رقم بخورد.

وی گفت: طبق محاسباتی که آمریکایی‌ها و اجانب از کشور ما داشتند، با محاسبه خودشان یک هفته زمان هم برای شکست ایران اسلامی زیاد بود ولی آنها یک چیزی به نام اراده پولادین مردم ایران و بسیج مقتدر را در محاسبات خودشان نیاورده بودند.به فرمان امام راحل حضور مردم در پای سنگرهای دفاع مقدس شکل گرفت و همین حضور باعث تغییر معادلات جنگ شد و فضای جبهه و جنگ تغییر کرد.

سالاری ادامه داد: اراده خداوند این بود که ملت ایران با دست خالی در مقابل ماشین جنگی دشمن بایستد و ملتی که شهادت برایش اقتدار و عزت است آن ملت هیچ وقت و در مقابل هیچ دشمنی کوتاه نخواهد آمد. در هر نقطه ای از ایران اسلامی و هر وضعیتی که این نظام و انقلاب به حضور بسجیان نیاز باشد، دریغ نمی کنند. ان شاالله با ارادتی که شما بسیجیان نسبت به این نظام و انقلاب دارید در همه صحنه ها به لطف الهی پیروز خواهید بود و سنگرهای دنیا یکی پس از دیگری بدست خواهید گرفت.

سالاری بیان کرد: در هیچ جای دنیای چنین تشکلی مثل بسیج وجود ندارد و امروز بسیج ما الهام بخش مردم یمن، لبنان، افغانستان و عراق است. بسیج همانطور که معادلات جنگ را تغییر داد می تواند در عرصه اقتصاد هم موفق بشود و جنگ امروز ما متفاوت از دیروز است. امروز هیچ قدرت و ابرقدرتی توان رویایی و مقابله با نظام اسلامی را ندارد و نخواهد داشت و سپاه و ارتش در یک قرارگاه در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها