استاندار لرستان:

بسیج از کمترین امکانات بهترین نتایج را به دست می‌آورد

زیویار گفت: بسیج با رویکرد اخلاص و انجام کار برای رضای خدا می‌تواند از کمترین امکانات بهترین نتایج را به دست بیاورد.
کد خبر: ۴۹۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ - 24November 2021

بسیج از کمترین امکانات بهترین نتایج را به دست می‌آورد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز در همایش اقتدار بسیج اظهار داشت: شکر و سپاس خداوند منان را که ما را اینگونه هدایت کرد که در ذیل پرچم مقدس ولایت و مترقی ترین نظام سیاسی مبتنی بر مردم سالاری دینی تحت امر مقام معظم رهبری قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیجیان زیباترین شعر تاریخ را سرودند و با اشاره به یکی از تعابیر امام راحل(ره) که «بسیج لشگر مخلص خداست»، افزود: این تعابیر تفسیر لازم دارند، بسیجی در کارش همیشه باید اخلاص را با خود به همراه داشته و هدفش رضایت خدا باشد و این تعبیر را امام راحل(ره) در دوم آذر سال 1367 به درستی ابراز داشتند.

استاندار لرستان بیان کرد: رهبری که با همین نگاه و رویکرد افتخار می کرد که بسیجی بود و با دست خالی از امکانات دنیوی به جنگ دشمن رفت و جنگاوریش با سلاح نبود و هیچ گاه در نهضتش دست به سلاح نشد مگر در مقطع دفاع، بنابراین بسیج با این رویکرد می‌تواند از کمترین امکانات بهترین نتایج را به دست بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه مجاهد فی سبیل الله کسی است که با در نظر گرفتن مصالح مردم و برای خدا کار انجام دهد، عنوان کرد: بارزترین شکل آن نبی مکرم اسلام بود، در طول تاریخ شاهد بسیجیانی بوده ایم که برای اسلام دفاع کرده اند.

زیویار  تصریح کرد: در تاریخ 200 ساله کشور به پشتوانه روحانیت در قالب فتاوای جهادیه و تحریمیه نمایی از بسیجی بودن در جامعه ورود کرده اما مبدع بسیج رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان با خدا معامله می کنند و حکومت های تا دندان مسلح را به زیر می کشند و گردن کلفتان را خوار و ذلیل می‌کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه ما در نسل اول و دوم انقلاب به عینه این را درک کردیم، اظهار داشت: جوانان ما عظمت غیرقابل وصف این معامله را در قالب رفتار و سکنات یکی از بسیجیان کشور شاهد بودند و معامله ایشان را دیدند که یک معامله گر قهار چون سردار سلیمانی چگونه معامله کرد و با شهادتش و مقصدی که ترسیم کرد ده‌ها هزار نفر وی را تشییع و جان خود را برای او فدا کردند.

وی بیان کرد: بسیج از اول بوده و تا آخر هست یعنی در رویش های ما قطع به یقین استمرار و تداوم خواهد داشت.

زیویار با تاکید بر اینکه بسیجیان برای مقابله با کاستی‌ها در کشور و این مرز و بوم تلاش می کنند، عنوان کرد: با این ظرفیت اساسی که ما داریم و بسیجیان میلیونی می‌توانیم هرکاری را برای دفاع، مقابله با توطئه‌ها و اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی و رفع مشکلات به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه همت بسیجی و جهد و جهاد لازم است، گفت: همه ما بالاخص مسئولان راهی جز این نداریم که با کار و تلاش شبانه روزی و تکیه بر داشته و تجربه‌ها و جوانان و نیروهای انقلابی کار را به سمتی ببریم که مشکلات رفع شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: لرستان نیروی انسانی توانمند و ظرفیت‌های بی شماری دارد اما متاسفانه شرایط کنونی شایسته و حق لرستان نیست و همه ما مسئولان باید متوجه باشیم که زمانی برای فرصت سوزی نداریم و باید برای شکوفایی استعدادها و رفع موانع و رفع موانع و مشکلات دست در دست هم دهیم وگرنه هیچ کاری امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار