وصیت‌نامه شهدای مدافع حریم آل‌الله؛

اهل تسنن در مسیر عشق به اهل‌بیت (ع)

شهید «عمر ملازهی» و شهید «اصغر بامری» از اولین شهدای اهل سنت هستند که در سوریه و درحال دفاع از اسلام ناب محمدی و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به مقام والای شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۴۹۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ - 24November 2021

اهل تسنن در مسیر عشق به اهل‌بیت (ع)

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «عمر ملازهی» از اولین شهدای مدافع حرم اهل تسنن است که پنجمین روز از هفته‌ی وحدت به نام این شهید نام‌گذاری شده است. این شهید والامقام در بخشی از وصیت‌نامه خود این چنین می‌گوید: «من نه بهشت میخواهم نه شهادت من ولایت میخواهم (ولایت مولایم علی) مرا به ولایت مولایم علی بمیران.»

وصیت‌نامه شهید «عمر ملازهی»

«به نام خدا

خدایا، تو را شکر می‌گویم که این فرصت را به من دادی تا ایمانم به تو را بیازمایم و پا در راه پرشکوه شهادت بگذارم. تو را شکر می‌گویم که این امکان را به ما دادی که در مبارزه حق و باطل حق را انتخاب کنم. خداوندا، از تو می‌خواهم که همچون شهدا مردانه به راه آن‌ها قدم بردارم و تا آخرین قطره خون به راه آن‌ها ادامه دهم. می‌خواهم همچون دوستانم به سوی آن ستاره‌ای که نور امید به من بخشیده، پر بکشم.

خداوندا، من نه بهشت می‌خواهم نه شهادت! من ولایت می‌خواهم (ولایت مولایم علی) مرا به ولایت مولایم علی بمیران و آن جناب را در شب اول قبر به فریادم برسان. پدر و مادر عزیزم، می‌دانم که از دست‌دادن جوان سخت است، ولی در مرگم سیاه نپوشید گریه و زاری نکنید که من برای رضای خدا و حفظ از حریم حرم پا به این جنگ نابرابر نهادم در غیابم به فرزندانم درس خداشناسی و معرفت بیاموزید. همسر و فرزندانم را به شما و شما را به خدای بزرگ می‌سپارم/ والسلام

عمر ملازهی»

شهید «اصغر بامری» نیز از اولین شهدای مدافع حرم اهل سنت است. این شهید والامقام زمانی که ندای مردم ستم دیده سوریه بلند شد، در صف اول دفاع از حریم آل الله قدم بر داشت. شهید بامری در وصیت‌نامه خود حجاب را کوبنده‌تر از خون خود و چادر مشکی را زیباتر از خون سرخش می‌داند.

وصیت‌نامه شهید «اصغر بامری»

«همسرم، در شهادت من، چون کوه استقامت کن و لحظه‌ای از یاد و نام خدا غافل مباش؛ هم برای بچه‌ها پدر باش و هم مادر، جای خالی بودن من را برای بچه‌ها پر کن! نگذارید بچه‌ها احساس دلتنگی من را بکنند. بچه‌ها را طوری تربیت کن که زینب گونه باشند. قرآن بخوانند و به اینکه حجاب خود را حفظ کنند.  «حجاب کوبنده‌تر از خون من و چادر مشکی زیباتر از خون سرخ من است.»

بچه‌ها را طوری تربیت کن که به مال دنیا و مادیات آن دل نبندند که دلبستگی به دنیا ریشه تمام گناهان است. صبر و توکل و امیدت به خدا باشد.

من را حلال کن. خداحافظ عزیزان.

اصغر بامری»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها