مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیج یک تفکر ایمانی، اعتقادی، ولایی و مردمی است

حجت‌الاسلام «عبدی» گفت: بسیج یک تفکر ایمانی، اعتقادی، ولایی و مردمی است و هرکجا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کرده، بسیج با بصیرت و زمان شناسی حضور پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۹۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 25November 2021
بسیج یک تفکر ایمانی، اعتقادی، ولایی و مردمی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاءالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، به مناسبت فرارسیدن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی مردم هستند و مردم باید در صحنه و میدان‌های مختلف نظام اسلامی حضور داشته باشند؛ چراکه مردم با محوریت ولایت، نهضت اسلامی را پیش می‌برند.

وی افزود: حضور مردم موجب تثبیت و تولید قدرت در نظام اسلامی می‌شود و این حضور مردمی توسط بسیج محقق شده و بسیج با ابتکار حضرت امام (ره) شکل گرفت و امروز یکی از ارکان مهم کشور است.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به تأسی از پیامبر گرامی اسلام (ص) بسیج مستضعفین را تشکیل دادند، گفت: بسیج در مهمترین رسالت خود که همان استمرار و تثبیت نظام اسلامی است موفق عمل کرده و خوش درخشیده است و در همه صحنه‌ها حضوری فعال، اثرگذار و موفق دارد.

وی ادامه داد: بسیج به‌عنوان مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی، در روند پیشرفت و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی نقشی موثر و راهبردی ایفا کرده و با حضور به موقع و آگاهانه خود در عرصه‌های مختلف، نقش مهمی در تثبیت و تولید قدرت برای انقلاب اسلامی داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اصافه کرد: حضور موثر بسیج مردمی در دفاع مقدس، تحقق جهاد سازندگی و آبادانی، مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی دشمنان، جهاد علمی، جهاد فکری و فرهنگی، حضور موثر برای رفع تحریم‌ها، مقابله با جنگ تحریف دشمنان، خدمت‌رسانی به مردم در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی، حضور مؤثر در سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا و اجرای نهضت کمک مومنانه، از جمله نقش‌های مهم بسیج در طول ۴۲ سال گذشته است که با تکیه بر رهنمود‌های ولایت فقیه و پشتیبان مردمی محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک تفکر ایمانی، اعتقادی، ولایی و مردمی است، گفت: هرکجا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کرده بسیج با بصیرت و زمان‌شناسی حضور پیدا کرده و موانع پیشرفت و حرکت ملت ایران را از سر راه برداشته است؛ بسیج به معنای واقعی پاره تن مردم است.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به اینکه بسیج همواره در مقابله با دشمنان داخلی، جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ اقتصادی حضوری مقتدرانه داشته است، افزود: امروز بسیج به یک درخت تنومند برای دفاع از ارزش‌های اسلامی تبدیل شده و تشکیل جبهه مقاومت و نقش آفرینی موثر آن در کشور‌های مختلف، به تأسی از بسیج است.

وی تاکیدکرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند ترویج و تقویت فرهنگ و روحیه بسیجی هستیم و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز علاوه بر سبک زندگی دینی و انس با قرآن و معنویت، فرهنگ بسیجی نیز یکی از مولفه‌های مهم است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم‌ شکل گرفته است؛ لذا باید با فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی برای رفع حل مشکلات مردم گام بردارد و در نهایت تشکیل دولت اسلامی به کمک بسیج محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار