رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

مطالبه‌گری رسانه‌ها نباید برای انتقام‌گیری سیاسی باشد

«محمدیان» گفت: رسانه‌ها آرمان‌گرای واقعی باشند و‌ مطالبه‌گری آنان در راستای کمک و حل مشکلات باشد، نه انتقام از جریان سیاسی.
کد خبر: ۴۹۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ - 25November 2021

بوستان شهدای خبرنگار یزد افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، «عباس محمدیان» رییس سازمان بسیج رسانه کشور، صبح امروز (پنج‌شنبه) در آیین افتتاح بوستان شهدای خبرنگار یزد، با قدردانی از مشارکت خوب رسانه‌های استان یزد در پوشش اخبار هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج زادگاه تبلور انقلاب اسلامی است که اصحاب رسانه استان با سلایق مختلف سیاسی در این هفته همچون گذشته با شکوه پای کار آمدند و به زیبایی اخبار فعالیت‌های این نهاد مقدس را بازتاب دادند.

وی با اشاره به افتتاح بوستان شهدای خبرنگار در یزد، ابراز داشت: جا دارد از اهتمام شهردار جوان انقلابی و شورای شهر محترم یزد به‌خاطر حسن سلیقه و نامگذاری این بوستان به‌نام خبرنگار قدردانی کنم و حال که این افتخار نصیب یزد شده است، امیدوارم بقیه مدیران شهری کشور نیز با چنین اقدامی قدردانی خود را از اصحاب رسانه اعلام دارند.

محمدیان با اشاره به اینکه امروزه توسعه شهر‌ها در گرو رشد رسانه‌هاست، اظهار داشت: زمانی شهر توسعه میابد که رسانه‌های توسعه یافته‌ای داشته باشیم؛ چراکه استفاده از ظرفیت رسانه، خلق ایده‌ها را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه علی رغم وجود سلایق سیاسی در شهر یزد، اما در حوزه رسانه، قوام خوبی را شاهد نیستیم و انتظار بیشتری از این استان می‌رود، به فلسفه وجودی تاثیر رسانه‌ها در جوامع پرداخت و گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها در رشد و تعالی شهر‌ها اثرگذار هستند، از شورای انقلابی شهر یزد درخواست دارم طرحی را در جهت تقویت رسانه‌ها مصوب کند؛ البته افتتاح این پارک نشان از بلوغ فکری مدیران شهری یزد دارد.

محمدیان با اشاره به اینکه در سند تحولی پنج‌ساله گام دوم سازمان بسیج رسانه ۲ اقدام اساسی مورد توجه قرار دارد، گفت: تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب و تشکیل قرارگاه عملیاتی پیش برندگی در تمام ابعاد و ظرفیت شهر‌ها، از اقدامات اساسی در این سند به شمار می‌رود.

وی بسیج رسانه را فراجناحی دانست و ابراز داشت: ماموریت بسیج رسانه، آموزش، کاردرسازی و تقویت همه رسانه‌ها با هر سلیقه و نگاه جناحی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خبرنگاران را سنگربانان بی‌سنگر عنوان کرد و اذعان داشت: خبرنگاران علی رغم اینکه بازتاب‌دهنده مشکلات مردم هستند، خود دچار بسیاری از مشکلات بوده، به نحوی که گرانی کاغذ، عدم برخورداری از امنیت شغلی و نداشتن بیمه بخشی از این مشکلات است.

وی خطاب به مسئولان کشور اظهار داشت: امیدوارم با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در کشور، بحث مسکن خبرنگاران دنبال شده و حل و فصل شود؛ ضمن اینکه باید تلاش شود در دولت انقلابی مشکلات این قشر فرهیخته کمتر شود.

محمدیان، خبرنگاران را سفیران حاج قاسم سلیمانی خواند و ابراز امیدواری کرد: رسانه‌ها آرمان‌گرای واقعی باشند و‌ مطالبه گری آنان در راستای کمک و حل مشکلات باشد، نه انتقام از جریان سیاسی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها