شهید پورعیسی: نماز را اول وقت بخوانید

شهید «غلام‌پورعیسی اطاق‌وری» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «من به عنوان یک برادر پاسدار به عموم ملت شریف مسلمان متذکر می‌شوم نماز را ترک نکنید و نماز را اول وقت بخوانید.»
کد خبر: ۴۹۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 25November 2021

شهید غلام‌پور: نماز را اول وقت بخوانید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید غلام‌ پورعیسی اطاق‌وری» فرزند «ابراهیم» یکم فروردین‌ سال ۱۳۳۸ در لنگرود دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ دوازدهم تیر سال ۱۳۶۱ در منطقه چغالوند به فیض شهادت نائل آمد.   

 وصیت‌نامه شهید غلام‌ پورعیسی اطاق‌وری

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

خدا به انسانی رحم آرد که خود را بشناسد و بداند از کجاست و در کجاست و به سوی کجا رهسپار است (معاد)، از خود گذشتگی در راه اسلام و قرآن از طریقی می‌باشد که انسان‌ها را به الله نزدیک می‌کند. چنانچه خداوند فرموده است هرکه می‌خواهد با ما ملاقات کنند، بایستی از جان و مال و زن و فرزند بگذرد.

چنانچه در این آیه آمده است، ادعونی استجب لکم و همچنین حضرت حسین بن علی (ع) در صحرای کربلا می‌فرمود: «هل من ناصر ینصرنی» آیا کسی هست مرا یاری دهد. هرکه مرا یاری دهد، خداوند او را یاری دهد.

لازم دانستم که در این موقع به صدای حسین زمان خمینی بت شکن، پاسخ مثبت بدهم و وظیفه شرعی خود دانستم عضو سپاه کرج شدم و از طریق سپاه پس از مدتی تعلیمات لازم نظامی را دیده و عازم جبهات جنگ حق بر علیه باطل رفته تا توانسته باشیم دینی که بر گردن داریم ادا نمایم.

من به عنوان یک برادر پاسدار به عموم ملت شریف مسلمان متذکر می‌شوم نماز را ترک نکنید و نماز را اول وقت بخوانید، همان‌طور که قرآن کریم می‌فرماید: «اقیموا الصلوه ان الصلوه تنهی عن الفحشاء والمنکر»، نماز را بر پای دار؛ زیرا نماز آدمی را از بدی باز می‌دارد.

امام را تنها نگذارید، همیشه و در همه حال با چشمان باز گوش به فرمان امام عزیزمان باشید و در صحنه‌های حاضر، نگذارید تفاله‌های شرق و غرب و ستون پنجم داخلی فرصت کنند تا هر کاری که بخواهند در این کشور اسلامی اقدام به انجام نیت پلیدشان بکنند، خداوند همه شما‌ها را مؤید و همه آن‌هایی که در راه حق و حقیقت شهید شده‌اند مغفرت و باز ماندگان آن‌ها را اجر جزیل مرحمت بفرماید.

خداوند همه نیرو‌هایی که صادقانه در جبهه‌های جنگ برای احقاق دین، قرآن و اسلام عزیزمان جان فشانی می‌کنند نصرت عنایت بفرماید.

والسلام علیکم و رحمه الله ۱/۳/ ۱۳۶۱»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار