پیام فرمانده سپاه قم به‌مناسبت سالروز بسیج مستضعفین؛

تفکر بسیج فراگیر و جهان‌شمول است

سردار «موحد» در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج گفت: بسیج به‌عنوان تفکری فراگیر و جانشمول با فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت و در مردم انقلابی ریشه دوانید و به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان‌شمول تبدیل شد.
کد خبر: ۴۹۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 26November 2021

تفکر بسیج فراگیر و جهان‌شمول استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمد رضا موحد» فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می‌داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضور دارد.

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد.

اینجانب هفته مبارک بسیج را که با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» مزین گشته است خدمت خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران، رزمندگان، بسیجیان غیور ومخلص و مردم همیشه در صحنه و بصیر استان قم تبریک عرض می‌نمایم.

ان شاءالله این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا تحت راهبرد‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی آمال و آرزو‌های بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) را محقق نماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار