امام جمعه ساری:

دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه و ضعیف گذشته است

آیت الله محمدی لائینی گفت: دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه و ضعیف گذشته و امروز مذاکرات ما بسیجی است و در مذاکرات جدید و پیش رو هرگز مسئولین ما زیر بار ذلت شرط و شروط‌های تحریمی دشمن نخواهد رفت.
کد خبر: ۴۹۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 26November 2021

دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه و ضعیف گذشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با توصیه به تقوا و بیان اینکه دل انسان، باید باتقوا باشد، اظهار داشت:  خدا به برکت بسیجی بودن دل‌مان را ظرف تقوا کند که بزرگترین نعمت است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پنجم آذر، تقوا، پاکدامنی، درستی و درستکاری و انتظار فرج با صبر و بردباری و ثبات ایمان را از ویژگی‌های بسیجی دانست و ادامه داد: رویش‌های بسیج مثل زمان امام است و نسل‌های جدید مثل نسل‌های گذشته با روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی ادامه راه خواهند داد.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان هسته ای شهریاری و فخری‌زاده و بیان این‌که سالروز شهادت شهید مدرس را که روز مجلس نامیده شده است گرامی می‌داریم، عنوان کرد: امام راحل مکرر در سخنان خود توصیه کردند نمایندگانی انتخاب کنید که همچون مدرس باتقوا و نترسی و شجاعت و ایستادگی در مقابل استبداد رضاخانی را داشته باشند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت میرزاکوچک‌خان جنگلی که با تعداد محدودش با جرات در مقابل استبداد رضاخانی و ظلم پهلوی ایستاد و به شهادت رسید، اظهار داشت: آنها جنگلی‌های استکبارستیز و مدافع مظلوم و اهل بهشت بودند و منافقین و کمونیست‌هایی هم در جنگل آمل و سوادکوه در مسیر آمریکا و شیاطین با ملت خداجو جنگیدند و مردم آمل و سوادکوه در مقابل اینها ایستادند و درس تاریخی به آنها دادند و مایه افتخار شدند. 

وی در ادامه به مشکلات باغداران اشاره کرد و با بیان اینکه محصولات باغی وضع قیمتش مناسب نیست و بازار خرید ندارد و برای باغداران مشکلاتی ایجاد شده است، بیان کرد: الحمدلله برای نگهداری محصولات باغی کشاورزی در استان پایانه ساخته شده است که در خاورمیانه بی‌نظیر است و کشاورزان و باغداران از این ظرفیت استفاده کنند.

محمدی لائینی اضافه کرد: بعضی از باغداران میوه‌ها را قبل از رسیدن با رنگ آمیزی وارد بازار می‌کنند که نوعی حرام خوری و کار نادرستی است.

امام جمعه ساری با بیان این‌که در آستانه مذاکرات برجامی وین قرار داریم، تصریح کرد: آمریکا از برجام خارج شده و یک طرفه هم نقض کرده است و حالا از ما می‌خواهد که حتما در برجام باشید، شرط و شروط می‌گذارد، تحریم‌های جدید وضع می‌کند که وقیحانه است و فکر می‌کنند مذاکرات پیش رو و این دولت مثل گذشته است.

محمدی لائینی گفت: مسئولین ببینند اگر در برجام راه‌های حقوقی قضایی برای تعقیب کسی که یک طرفه نقض کند دیده شده یا نه؟ اگر شده از طریق مجامع بین المللی دادگاه لاهه و دادگاه‌های بین المللی اقدام قضایی کنید و اگر چنین چیزی تعبیه و پیش بینی نشده این یک خیانت است و یک طرفه به نفع آنها نوشته شده است.

امام جمعه ساری  بیان داشت: به آمریکا و کشورهای ظالم نوکر استکبار اروپا می‌گوییم که دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه و ضعیف گذشته و امروز مذاکرات ما بسیجی است و در مذاکرات جدید و پیش رو هرگز مسئولین ما زیر بار ذلت شرط و شروط‌های تحریمی شما نخواهد رفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار