نماینده ولی فقیه در مازندران:

بسیج در ادارات باید با تزویر، فتنه و توطئه مبارزه کند

«محمدی لائینی» گفت: بسیج در ادارات باید در جستجوی لشکریان شیطان باشد و با تزویر و فتنه و توطئه آن‌ها مبارزه کند.  
کد خبر: ۴۹۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ - 24November 2021

بسیج در ادارات باید با تزویر، فتنه و توطئه مبارزه کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت گاز مازندران با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره بنیانگذار بسیج اظهار داشت: زحمات و خدمات امام راحل فراموش نشدنی است و فکر تشکیل بسیج به امام (ره) الهام شده است که خدمتی بسیار بزرگ و پشتوانه بسیار مهم و مستحکم برای انقلاب و مملکت و نظام شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد از نیرو‌های شرکت گاز در مازندران از خانواده بزرگ ایثارگران هستند، گفت: «بسیج لشکر مخلص خداست» زیباترین سخن است که در بیان امام (ره) آمده است؛ و بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا با لشکر مخلص شیاطین مقابله می‌کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه بسیج هر کجا هست خودش را لشکر خدا می‌داند و سعی می‌کند در مقابل شیطان و لشکر شیطان بایستد، به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: بسیج صحنه جنگ را به نفع جمهوری اسلامی عوض کرد و با ورود بسیج به میدان، پیروزی‌ها رقم خورد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بسیج به مدت ۶ سال در میدان دفاع از حرم نیز کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت، بیان کرد: بسیجیان دیروز و فارغ التحصیلان دفاع مقدس فرماندهان مدافع حرم شدند و با گسترش بسیج، امروز در عراق، سوریه، لبنان، غزه، یمن، افعانستان، پاکستان، زینبیون، حیدریون و فاطمیون شکل گرفته است و کشور‌ها پشتوانه مردمی پیدا کرده‌اند.

وی، حمله پهپاد فرانسوی به منزل الکاظمی در عراق، انفجار‌ها در بیروت را برای بدنام کردن حزب الله دانست و ادامه داد: دشمن از بسیج می‌ترسد و بسیج در دفاع مقدس و دفاع از حرم رزمید و جنگید و پیروز شد.

محمدی لائینی به حضور بسیج در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیج در ادارات باید در جستجوی لشکریان شیطان باشد و با تزویر و فتنه و توطئه آن‌ها مبارزه کند.  

امام جمعه ساری با بیان اینکه طبق فرموده امام (ره) ما از دست رضا خان و پسر رضا خان خلاص شدیم، اما از دست تربیت شدگان غرب و نفوذی‌ها خلاص نمی‌شویم، عنوان کرد: نفوذی‌ها کار مملکت را خراب می‌کنند و انتظار داریم هر کجا بسیج حضور دارد فساد اتفاق نیفتد و اختلاس و کم کاری نباشد.

محمدی لائینی تأکید کرد: باید با مدیریت و فعالیت جهادی و روحیه پنجاه و هفتی و روحیه جهاد سازندگی کار مملکت را پیش ببریم و بسیج ادارات را باید خیلی فعال بگیریم و جدی باشیم و سرزنده و باانگیزه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید صرفه جویی را بیاموزیم و به فرهنگ تبدیل کنیم، بیان داشت: باید از هدر رفت انرژی جلوگیری کنیم؛ امروز دنیا به سمت خودرو‌های خورشیدی و آبی حرکت می‌کند و خودرو‌های ما بی‌کیفت‌تر می‌شوند و باید به تحول‌های بزرگ فکر کنیم.

محمدی لائینی گفت: بسیجی باید به ایمان و معنویت تکبه کند و یاد خدا و شهدا را فراموش نکند که حیات و هویت بسیجی به اینهاست و بسیج دارای شاخصه‌های معنویت و فسادستیزی و سلامت کاری و وجدان کاری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار