امام جمعه موقت قصرشیرین:

تفکر و فرهنگ بسیجی مهم ترین نیاز جامعه است

حجت‌الاسلام «شاه محمدی» گفت: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مهم‌ترین نیاز جامعه و معیار سنجش است از این رو این فرهنگ را باید سرلوحه امور خود قرار دهیم.
کد خبر: ۴۹۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ - 26November 2021

تفکر و فرهنگ بسیجی مهم ترین نیاز جامعه استبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «اسماعیل شاه محمدی» امام جمعه موقت قصرشیرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: اگر اقدام ها و رویکرد مسوولان و دولت‌ها را بررسی کنیم می‌بینیم که هرجا فرهنگ و تفکر بسیجی سرلوحه کارها و امور مختلف بوده موفقیت و پیشرفت حاصل شده است.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مهم‌ترین نیاز جامعه و معیار سنجش است از این رو این فرهنگ را باید سرلوحه امور خود قرار دهیم. مسوولان باید امروز تفکر و فرهنگ بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای تقویت آن تلاش کنند.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: اگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب ملت شد به این دلیل بود که در مکتب امام راحل با فرهنگ بسیجی برای مستضعفان قدم برداشت و در هر قدم و هر کلام او فرهنگ و تفکر بسیجی قابل رویت بود.

وی ادامه داد: مسیری که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رفت صراط مستقیم بسیجیان امروز است و اگر می خواهیم در همه ابعاد پیشرفت کنیم باید این راه و این فرهنگ را تقویت کنیم.

حجت الاسلام شاه محمدی گفت: بسیج یک تشکل مردمی است و در کنار مردم ایستاده و از آرمان های انقلاب پاسداری و یاری رسان محرومان است و در همه ابعاد حضور پررنگ بسیج برای ساختن ایرانی آباد و اسلامی قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در ادامه خواستار رسیدگی مسوولان به رفع مشکلات آب آشامیدنی مردم به عنوان یکی از مطالبه های اصلی مردم شد.

حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد: بعد از گذشت ۶سال هنوز بقعه مبارک شهدای گمنام پارک شاهد مورد بی مهری مسوولان است و همچنین باید شهرداری نسبت به احداث و بهسازی هرچه بیشتر فضای سبز شهری اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار