گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان یزد برگزار شد

گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان امروز در دانشگاه آزاد یزد با حضور «مهران فاطمی» استاندار، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر، رییس دانشگاه یزد و جمعی از اساتید بسیجی استان برگزار شد.

«محمدرضا دهقانی اشکذری» رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این مراسم مسئله آب را مهمترین موضوع در کشور دانست گفت: متاسفانه امروز برخی افراد به بهانه آب دست به اقدامات نادرستی می‌زنند که دشمن هم از این فضا در حال استفاده است بنابراین باید وظیفه مسئولان دو استان مدیریت این حوزه باشد.

محمد رضا دهقانی اشکذری افزود: طی جلسهدتی که با فرمانده بسیج اساتید اصفهان داشتیم توافق کردیم قرارگاه تبیین در حوزه آب راه اندازی کنیم و حال وظیفه همه بسیجیان جهادی هر دو استان حسب امر ولایت فعال سازی جهاد تبیین است.

وی با اشاره به شیطنت برخی افراد در موضوع آب انتقالی به یزد اظهار داشت: امروز صنعت اصفهان که آلودگی یکی از ثمراتش برای مردم خوب این استان بوده در حال استفاده از آب شرب بوده و آدرس اشتباه به مردم می‌دهد.

دهقانی اشکذری راه اندازی مرکز نوع آوری بسیج اساتید استان را پیشنهاد و تاکید کرد: باید هر چه زودتر این قرارگاه را فعال کنیم.

رئیس بسیج دانشگاه های استان تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در دو حوزه نسبت به تبیین مسئله آب به قرارگاه کمک کنند اول استفاده از فناوری‌های که در اختیار ماست و وظیفه حلقه‌های علمی به کار گیری آنهاست و دوم باید برای کشاورزان شریف اصفهانی تبیین کنیم مشکل بی‌آبی آنها ریشه در سیستم‌های غلط گذشته مسئولان این استان است.

دهقانی اشکذری گفت: زمانی که استانی آب ندارد و باید آب خود را از استان دیگری تامین کند چرا باید شالیکاری راه بیاندازد و امروز چوب این بی تدبیری را کشاورز شریف اصفهانی بخورد ضمن اینکه حال که این کشاورز بیمار شده چرا در صنایع اصفهان به کار گیری نمی‌شود؟ وضع موجود در اصفهان دستاورد بی تدبیری مدیران گذشته است نه خط انتقال آب به یزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار