عضو شورای فرهنگ عمومی استان یزد:

ملت ایران با تفکر بسیجی در برابر دشمن ایستاده است

آیت الله «مدرسی» گفت: از دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام جانانه ایستادند و امروز هم این روحیه بسیجی و مقاومت در برابر دشمن است که در برابر تحریم‌ها و فشار‌های خارجی تاب آوری ملت را افزایش داده است و این صبوری ارزش زیادی دارد.
کد خبر: ۴۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «سید محمدکاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و به همت سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان در امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار شد با اشاره به روایتی از امام علی (ع) در خصوص دوره آخر الزمان گفت: ایشان می‌فرمایند زمانی خواهد رسید که در آن زمان اسلام را وارونه نشان می‌دهند و بر همین اساس امروز وظیفه ما سنگین بوده و باید با تحقیق راه درست را انتخاب کنیم.

وی افزود: امروز دو تفکر در دنیای اسلام وجود دارد یک تفکر که می‌گوید فردی باید جلودار جامعه اسلامی باشد که هم از لحاظ علم، سیاست، مدیرت و هم از لحاظ ارزش‌ها و تقوی، جایگاه رفیع داشته باشد و مصون از خطا و اشتباه باشد؛ و یک تفکر دیگر که می‌گوید ما باید ببینیم چه کسی زور بیشتر و قدرت خونریزی بیشتری دارد و او باید جلو دار حکومت باشد. تفکر اول تفکر شیعه بوده که در آن مسیر مشخص است و ما باید امروز به این تفکر افتخار کنیم و از اینکه شیعه راه درست را انتخاب کرده به خود ببالیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اکثر ما همواره از مذمت‌های دوره آخرالزمان شنیدیم ابراز داشت: دوره آخرالزمان مزیت‌هایی نیز دارد که یکی از این مزیت‌ها این است که در دوران آخر الزمان افردای هستند که مؤمن بوده و با پیشه مردم صبر پای کار دین ایستاده اند. چنانکه وجود پیغمبر (ص) فرمودند بعد از من زمانی خواهد آمد که یک مسلمان اجر ۵۰ مردم صحابی دارد اصحاب پرسیدند یا رسول الله ما در رکاب شما جنگیدیم در جنگ‌های مختلف شمشیر زدیم چطور زمانی خواهد آمد که مردم آن اجر ۵۰ نفر از ما را داشته باشند! پیغمبر فرمودند:، چون آن‌ها آستانه صبرشان بالاست و در مقابل سختی‌ها تحمل بالایی دارند.

مدرسی تاکید کرد: امروز سختی‌هایی وجود دارد که ملت ایران تحمل می‌کنند از دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام جانانه ایستادند و امروز هم این روحیه بسیجی و مقاومت در برابر دشمن است که در برابر تحریم‌ها و فشار‌های خارجی تاب آوری ملت را افزایش داده است و این صبوری ارزش زیادی دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت انقلابی نیز تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و خنثی سازی فشار‌های دشمن به کار بندد تا به فضل الهی و با صبر ملت و تلاش مسئولان شاهد حل مشکلات باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار