امام جمعه مهریز عنوان کرد؛

بسیجی یعنی فردی که صاحب تفکر جهادی و انقلابی است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: بسیجی یعنی فردی که صاحب تفکر جهادی و انقلابی است که با الهام از حماسه‌های تحول آفرین در برابر هرگونه ظلم و تجاوز غیرت مندانه ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۴۹۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: مشکل کنونی مردم استان یزد تنها کمبود آب نیست؛ بلکه ضعف مدیریت آن است و باید راه حل مناسبی برای آن ارائه و عملی شود.

وی افزود: ضعف مدیریتی در مسئله آب و آبرسانی تنها مربوط دولت سزدهم نمی‌شود بلکه مربوط از زمان دولت‌های قبل نیز وجود داشته است.

امام جمعه مهریز ادامه داد: از دولت کنونی انتظار داریم صورت جدی به مسئله آب ورود پیدا و این معزل را به طور کامل حل و فصل کند.

حجت‌السلام محی‌الدینی با اشاره به تنش آبی به وجود آمده در کشور عنوان کرد: برگزاری تجمعات در برخی استان‌های همجوار باعث سوء استفاده دشمنان شده است. مردم استان دارالعباده از مشکل کم‌آبی رنج می‌برند. آن‌ها حق را دارند که از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند و نیازمند یک کار کارشناسی است.

خطیب نماز جمعه مهریز بیان اینکه قوه قضایه باید در مسئله آب با جدیت ورود کند، بیان کرد: قوای سه‌گانه، باید با هم‌فکری و هم‌آوایی در راستای منادی مقابله با فساد گام برداند و از این زیادی‌خواهی‌ها جلوگیری کنند.

محی‌الدینی با بیان این‌که نتیجه‌ی برخورد و مقابله با افراد اغتشاش‌گر باید به مردم اعلام اقدام مناسب و موثر انجام شود، تصریح کرد: استان یزد تجربه‌ چندین سال خشکسالی پیاپی را داشته باید دست به دعا برداریم، استغفار کنیم، تا نظر لطف خداوند شامل حالمان شود.

امام جمعه مهریز در بخش دیگر سخنان خود ضمن تیریک هفته بسیج مستضعفان گفت: بسیج شجره طیبه است که ثمره آن ایمان و تقوا است.

محی الدینی حفظ ارزش‌های انقلاب را در کشور ایران مهم دانست و عنوان کرد: هدف بسیج و بسیجیان حفظ این دستاورد‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب بود. بسیجی یعنی فردی که صاحب تفکر جهادی و انقلابی است که با الهام از حماسه‌های تحول آفرین در برابر هرگونه ظلم و تجاوز غیرت مندانه ایستادگی می‌کند. هم اکنون بسیاری از مردم دچار سردگمی‌های در زندگی‌های خود شده‌اند که راه برون رفت از تقوا پیشگی است

وی در پایان باشاره به اینکه قوه قضایه باید در مسئله آب با جدیت ورود کند، گفت: قوای سه‌گانه، باید با هم‌فکری و هم‌آوایی در راستای منادی مقابله با فساد گام برداند و از این زیادی‌خواهی‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار