در تماس با «فتحی نورین»؛

«اسماعیل هنیه» اقدام ضد صهیونیستی ورزشکار الجزایری را ستود

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی با قهرمان جودوی الجزایر که به خاطر امتناع از رویارویی با ورزشکار صهیونیست در بازی‌های المپیک توکیو به مدت ۱۰ سال از شرکت در این بازی‌ها محروم شد، گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۹۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 27November 2021

«اسماعیل هنیه» اقدام ضد صهیونیستی ورزشکار الجزایری را ستودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی با «فتحی نورین» قهرمان جودوی الجزایر که به خاطر امتناع از رویارویی با ورزشکار صهیونیست در بازی‌های المپیک توکیو به مدت ۱۰ سال از شرکت در این بازی‌ها محروم شد، گفت‌وگو کرد.

اسماعیل هنیه موضع ارزشمند این جودوکار الجزایری که همسو با موضع ملت این کشور اتخاذ شد را ستود و تاکید کرد که چنین اقدامی مایه افتخار سراسر امت و ملت فلسطین است.

هنیه افزود: این جودوکار قهرمان در بحبوحه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی دست به چنین اقدام شجاعانه‌ای زد تا اصالت خود و پایبندی به اصول امت خویش را نشان دهد و ثابت کند که الجزایر همیشه در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

وی گفت که ملت فلسطین، تمامی ورزشکاران و آزادگان جهان به چنین اقدام قهرمانانه‌ای افتخار می‌کنند. از سوی دیگر، فتحی نورین هم از هنیه بابت این تماس تلفنی تشکر کرد و گفت: اتخاذ چنین موضعی در قبال مسأله فلسطین یک وظیفه است و ما همیشه در کنار فلسطین و قدس هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار