در بیانیه‌ای صورت گرفت:

حماس خواستار مقابله با اقدامات ضداسلامی علیه مسجد «ابراهیمی» شد

یک عضو ارشد جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ملت فلسطین خواست که با اقدامات ضد اسلامی اشغالگران در مسجد ابراهیمی مقابله کنند.
کد خبر: ۴۹۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ - 27November 2021

حماس خواستار مقابله با اقدامات ضد اسلامی علیه «مسجد ابراهیمی» شد

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی از مردم «کرانه باختری» و «الخلیل» خواست که با تجاوز علیه «مسجد ابراهیمی» مقابله کنند.

وی با بیان اینکه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی قصد دارد روز یکشنبه به بهانه فرا رسیدن یکی از اعیاد یهودیت، در «مسجد ابراهیمی» شهر «الخلیل» دست به اقدامات تحریک‌آمیز ضد اسلامی بزند، اعلام کرد که رژیم اشغالگر باید مسئولیت کامل این اقدام تجاوزکارانه را بپذیرد.

 عضو ارشد مقاومت اسلامی از مردم «بیت المقدس» و اراضی فلسطینی سال ۱۹۴۸ خواست که برای مقابله با اقدامات ضد اسلامی اشغالگران و دفاع از مسجدالاقصی، در این مسجد تحصن کنند.

وی تأکید کرد که «مسجد ابراهیمی» و «دیوار ندبه» و «مسجد الاقصی»، اماکنی اسلامی هستند و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این حقیقت را تغییر دهد.

گفتنی است که هزاران شهروند فلسطینی دیروز جمعه با حضور در مسجدالاقصی اقدام به اقامه نماز جمعه در این مسجد کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که صهیونیست‌ها تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف مسجدالاقصی به اجرا در آورده بودند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار