اسماعیل رضوان:

هرگونه تعرض به مقدسات فلسطینیان پاسخی ویرانگر به دنبال دارد

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: هرگونه تعرض به مقدسات فلسطینیان پاسخی ویرانگر به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۲۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 16May 2022

هرگونه تعرض به مقدسات فلسطینیان پاسخی ویرانگر به دنبال داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و مقدسات آن‌ها مطرح کرد.

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی، اظهار داشت: هرگونه تعرض علیه ملت فلسطین و مقدسات آن، پاسخی قاطع و ویرانگر را از سوی مقاومت در پی خواهد داشت. این شخصیت فلسطینی در ادامه اظهاراتش در این زمینه افزود: فلسطینیان در سایه پیروزی‌هایی که مقاومت بدست آورده، بیش از هر زمان دیگری به بازگشت نزدیک شده‌اند.

اسماعیل رضوان همچنین عنوان کرد: مقاومت بهترین گزینه برای مقابله با دشمن اشغالگر و طرح‌های آن است. روز گذشته زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز فاجعه اشغال فلسطین موسوم به روز «نکبت» اعلام کرد: ما می‌توانیم رژیم صهیونیستی را تهدید کنیم و تلفاتی را در تمام سرزمین فلسطین به این رژیم وارد کنیم.

وی در جریان سخنرانی خود در کنفراس اتحادیه اقلیت‌ها و نهاد‌های فلسطینی در خارج که در دمشق پایتخت سوریه در حال برگزاری است، افزود: پس از گذشت ۷۴ سال از اشغالگری اسرائیل ما نیرومندتر شده ایم و باور ما به حق راسختر از گذشته است، ما به این یقین رسیده ایم که پروژه رژیم صهیونیستی باید متلاشی شود و برای همیشه منطقه ما را ترک کند.

وی ادامه داد: پروژه صهیونیستی مبتنی بر قتل و کشتار است، این پروژه راهزنان جهان است و ملت ما هرگز تسلیم این قاتلان و راهزنان نخواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار